3 Temmuz 2012 Salı

Yazıyorum da Noluyo-93



*Selam yine ben.

*Önemli Uyarı:

Bu yazıda “Oğlum bak git”li espri mevcut değildir.

*Naaptınız ben yokken?

*Şu dünyada en çok kimden tiksinirsin diye sorsalar bana, hiç düşünmem, 7 gün etkili deydorant kullanan adamdan diye cevap veririm. 7 gün ne lan ? Hiç mi banyo yapmıyorsun sen tiksinç insan ? Gelmişsin 50 yaşına, hâlâ ilkokul bebesi gibi Pazar akşamları mı banyo yapıyorsun sadece ? Oldu olacak Süheyl ile Behzat kardeşlerin sunduğu Şahane Pazarı da izle.

*Ben mi naaptım yokken. Evden işe, işte eve.

*Şu hayatta bir insanın istediği hiçbir şey olmaz mı? Olmaz. Yemin ediyorum isyanlardayım, daralıyorum. Benim rakçı sakalı olsun umuduyla uzattığım sakal, sen git imam hatipli sakalı gibi ol. Sonra neden isyankârsın Ayizböğrk.

"Kasedi de aldırttık "
*Bir ünlü mözisyen arkadaşımız, gerçek manada arkadaş değil tabii, tanımam etmem, neyse, yeni çıkarttığı albüme “Kasetimi al” ismini koyuvermiş.  Ben de düşündüm taşındım, “Yazıyorum da noluyo” ismini, “Yazımı oku” olarak değiştirmeye karar verdim.

*”Bokumu ye” de olabilir aslında.

*Kolada alkol çıkması iyi oldu bi bakıma. Rakı masası kurmak masraflı oluyordu. Şimdi 2.75 TL*’ye kola masası kurabiliriz.

*Kaset mi kaldı lan bu arada ?

*Abaza mode on: Sahilde görünce bir şey olmuyor da, Kadıköy’de, Taksim’de görünce fena.

*74 yaşında rahim kanseri tedavisi gören ev kadını Zehra Özer: “Tecavüz için istisna olmaz. Dikkat etsinler. Biz niye tecavüze uğramıyoruz?”
"Tecavüze uğramamak için önce sağa, sonra sola, sonra tekrar sağa bakınız."

*Şu dünyada çirkin kızların kendilerini güzel zannetmelerinin tek nedeni, haladır, teyzedir. “Ay teyzesinin gülü, ne güzel çıkmış bu fotoda” , “Ayy Halacığıma bak, dünyalar güzeli”. Bana da birileri böyle dese, ben de kendimi güzel zanardım.

Halasının bir tanesi, çok güzel çok. Maşallah
*Zannetmek+Sanmak= Zanmak

*”Şifremi vereyim de gir bak” diyen insandan daha dost var mıdır şu dünyada ? Resmen güveniyor adam sana. He sen yine ertesi gün gir bak bakalım o şifreyle. Değiştirdiyse dost most olmaz ondan. Borç isterse falan sakın verme, alamazsın geri.

*Hani ünlü değilsindir, tükkan açmışsındır, genellikle de lokanta tarzı, tükkanına bir ünlü gelir, onlar fotoğraf çekinirsin, asarsın duvarına. Eyvallah. Ama İbrahim Tatlıses neden bunu yapar ki ? Adamın çiköftecisinde ünlülerle çekinmiş fotoğrafları var. Çok ilginç.

*Siz bu yazıyı okurken, birileri denize giriyor falan filan.

*Yazıyı bitirdikten sonra, kendimi ödüllendirmeliyim. Gidem "Doktorlar" izleyeyim.

*Şimdi size bir soru; Kim Kardaşyan'ın mesleği ne ? Eminim bu yazıyı okuyan 70 milyondan yalnızca 3 veya 4 kişi bu soruya cevap verebilecek.

*25 yaşına gelip de, hala "Karaköy'deyim abi ben" cevabına gülen adamdan tiksinirim. Açık ve net.

*Haftaya gelirim belki. 




*Önerilen Satış Fiyatı


Tivitır şeysi:

Feyzbuk Şeysi:

0 yorum:

Yorum Gönder