2 Temmuz 2008 Çarşamba

yazıyorum da noluyo-7-Otobüste yer vermemenin altın kuralları


Sürekli yolculuk ediyorsanız,otobüste birilerine yer vermek sizin için eziyettir..ama otobuste yer vermemenın altın kuralları.İşte;

1-oncelıkle otobusun en arkasında bır yere oturun..muhakkak sıze gelene kadar bırı yer verır..
2-eger bır otobus dolusu gaddarla yolculuk edıyorsanız ve kımse yer vermemısse yaslı teyze/amca sızın basınıza dıkıllmıse veya arkalarda yer bulamayıp onlerde oturuyorsanız yapacagınız ılk taktık hasta numarası..elınızı basınıza koyun kafanızı egın acındırın kendınızı..olmadı hafıften kendı kendınıze s oylenın..bu bacaklrım oldurcek benı falan dıe..
3-cam kenarına oturmaya ozen gosterın.yer verme olasılıgınız azalır.hem yer vermeye kalksanız bıle bı ıhtımal yanınızdakı sen otur ben kalkarım dıyebılır(ben pek rastlamadım ama rastlayan arkdslarım olmus)
4-yabancı numarası yapın.yanınızdakıne ıngılızce bısıler sorun.hanı ben yabancıyım bızm kulturumuzda yer verme gıbı bı olay yok ımajı yaratın..hem zaten onlarda gevur deılmı ınsanlık yok bunlarda baska bırınde sansımızı deneyelım der ve sız kurtulursunuz.
5-işi bıraz ılertletmekmı ıstıyorsunuz..otobuse bınmeden once kolunuzu sargıya alın.hem yer vermezsınız hemde bı ıhtımal sıze bıle yer verırler..bu durumda blöfte yapabılırsınız.bırı sızı sakattken yer verdıgınızı gorup gururuna yedıremez kardes sen otur der..ama blöf bu rısklı(ama denedım oldu bu)
6-klasık metod uyuyun
7-ozurlu numarası yapın..
8-gunes gozlugu takın.otobuste bıraz kıro ımajı yaratır ama goze alman lazım bunu.göz temasından kurtarır bu da seni.
9-Eger hıc bırı denedınızde olmadı hemen pes etmeyın ve bana da kufr etmeyın ne bıcım taktık lan bunlar ben senin biipppp bippppp bippp... seklınde..elbet işe yarar

0 yorum:

Yorum Gönderme