22 Kasım 2008 Cumartesi

yazıyorum da noluyo-21-


Aslında bu yazımı e-canavar dergisinin çıkacak ilk sayısı için yazmıştım ama dergi aksilik oldu çıkmadı bari boşa gitmesin burada paylaşam..ulan ne bahtsız adamım ben..yazacağım dergi,çıkmadan bitti..


''İnsanlar yatağa yattıktan sonra 7 dakika içince uykuya dalarlar''
Yukarıdaki bilgi bilimsel bir gerçektir..ama bende şöyele bir durum oluyor..yatağa yatıyorum uykuya dalmam yaklaşık 70 dk. sürüyor..lan acaba 10 kat normal miyim,10 kat anaormal mi??anlayamadım ki..

*şimdi de benim yarı bilimsel bir gerçeğime gelelim..genelde çok çocuklu aileler de,ikinci çocuk ilk evlada oranla daha yakışıklı veya güzel oluyor..hep kafa yorardım neden lan bu böyle diye bir ailenin ilk evladı olarak...ama yaptığım kısa kafa yormalar sonucu olayı çözdüm..şimdi ilk çocuk nedir??ilk yapılmıştır dimi??ebeveynler acemi..çaktınımız köfteyi?hem acemilik var hemde biran önce evlat elde etme isteği..ondan sonrakilerdeyse tecbrübe kazanılmış ve aceleye gerek yok..biz aceleye geldik diye şeytanda mi el atıyo lan yoksa..bu şimdi aklıma geldi..vay anasını..


*bu olimpiyatlarda bi futbol takımı altın aldığı zaman altın listesine 11 altın diye mi yansıyo?


*''bunu sana aldım ama sana layık değil''
lan bana layık değilse neden aldın..ben bunlara layık bi adam değilim..ben daha berbatlarını hakedıyorum..allah benım belamı versin..gibisinden anlamlar çıkarırım lan ben bundan..yıllardır yapılan bi yanlış kullanım...


*ulan şu bir şarkıyla ünlü olup o şarkıyla bi program yapanlara kıl olan kaçkişiyiz acaba?ben şimdi ''osurdu'' diye şarkı yapsam ve çok tutulsa ''aysberg osurdu şov'' diye teklifle gelen olur mu?

*size layık değil bu yazılar okurlarım...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Lan bana layık değilse neden yazdın? :D

aysberg dedi ki...

sen daha iyilerine layıksın xD
herkimsen :P

Yorum Gönder