27 Mart 2009 Cuma

yazıyorum da noluyo-24-


*tam ağzımız yeni tele'ye alışmışken yapılacak işmiydi bu??işin yoksa 1-2 sene yeni olan ama isminden ''yeni'' sıfatı atılan liraya alış..

*30 mart sabahı kalktığımda o asılan bayrakları,afişleri birden göremeyince çok kötü olacağım,ben oysaki onlara o kadar çok alışmıştımki..hepsini birden sökmeseler,yavaş yavaş,bizim sindirebileceğimiz şekilde kaldırsalar..seçim sonrası sendromuna yine girmek istemiyorum..

*avrupanın en adaletli ülkeyiz ya,bunu göstermek için avrupanın en büyük adalet sarayını yapıyoruz..(bknz.gugul:Avrupa'nın En Büyük Adliyesi Çağlayan'a Yapılıyor)

*''satıcı'' soyadlı belediye başkan adayından korkarım ben arkadaş..

*Bidahaki seçimde domalan ilçesinden belediye başkan adayı olacağım..domalan belediye başkan adayı aysberg..en iyi ben domalarım !..tövbe tövbe..(şaka değil domalan diye ilçe ve belediye başkan adayı var.bknz:burası)

*lan aslında avrupanın en adaletsiz ülkesiyiz de,adliyeler yetersiz kalıyor,o yüzden kocaman yapmamız gerekiyor da olabilir lan..kararsız kaldım bak şimdi...

*muhtar adayı olmak için gereken şartlar:bıyık ve kötü bir vesikalık..

0 yorum:

Yorum Gönder