29 Eylül 2009 Salı

yazıyorum da noluyo-27-


*elin kızı ''umbrella'' diye şarkı yapınca ne güzel oluyor.düşünsene bizim türk kızının ''şemsiye,şemsiye,ye yee '' diye şarkı yaptığını.komik olurdu yahu.gevur yapınca güzel oluyor ama.

* o malların yanında o güzelim kızları görünce kendime sormadan edemiyorum:''neyim fazla benim o mallardan'' diye.

*''insanlara karanlıkta tek başıma kalmaktan korkuyorum'' diyince onların gözünde ''vıy tırsağa bak'' imajı oluşuyor lakin ''karanlıkta tek başıma kalma fobin var'' diyince insanlar daha bir saygılı yaklaşıyor duruma.

*bumerangın icadı:cimri niteliğinde bir savaşçı kendi kendine ''yaktığım taşın haddi hesabı yok,ben birşey bulayım atayım ama geri dönsün.aha lan süper fikir bu'' demesi sonucu icat edilmiştir.

*bu yolların halini görünce merak ediyorum kendi kendime,nereden geliyor lan bu kazma merakı diye?ahanda buldum.sanırım biz maynumdan değil köstebekten geldik.başka mantıklı bir açıklaması yoktur sanırım.gerçi bu da pek mantıklı olmadı ama idare edin lan bunla işte.

*sizin de çevreniz de vardır.eczacı,doktor,kaptan diye anılan şahıslar.ama hepsi ne eczacı,ne doktor,ne de kaptandır.biri eczane de iğnecidir,biri hastane de temizlikçi,diğeri gemi de çaycı.utanmayın asıl mesleğinizden dürüstçe kendi lakabını kullanın.

*''herkes dinlesin diye değil de kendi içimden geldiği için böyle yapıyorum'' diyen insan,sen ne yalancı ne aşağılık bir herifsin öyle.gül gibi herkes dinlesin diye yapıyorsun.yoksa aç kalırsın lan mal.açık ve dürüst ol bize karşı.lütfen ama.

*insanın vücudundaki herşeyin bir amacı vardır.göz olmasa göremeyiz,kulak olmasa duyamayız,zart ve zurt.saç neden var düşündünüz mü? piskolojik olarak bunalıma girmememiz için,ben dahil nice kepçe,uzun burunlu insan var yeryüzünde.eğer saçımız olmasa bunlar dondan çıkan birşey gibi ney gibi tam hatırlayamadım işte onun gibi meydana çıkardı ve insanlar bizimle dalga geçerdi.ve bunun neticesin de bizimde ruh ve piskoloji sağlığımız bozulurdu.ama allahtan saç var ve hepimiz mutluyuz.

*arkadaşlarıyla dolaşırken müzik dinleyen arkadaş.sen de dost değil yılansın.arkadaşını resmen takmıyorsun.ayıp senin yağtıpın ayıp.gözüme gözükme lan sen.yarın öbür gün gelirsin ''abi bi 5 lira borç versene'' diye.nah veririm ben ama.

*giydiği güneş gözlüğünde elim kadar DG yazan insana nasıl bir yakıştırma yapılır? ben yapamadım vallaha.birşey yakıştıramadım o insana.kelimeler kifayetsiz kaldğı an,işte o insana yakıştırma aradğım andır.


*tatil dönüşü arkadaşınla muhabbet sıkıntısı mı çekiyorsun,al sana mis gibi muhabbet:kilo muhabbeti.illa kiloda değişim oluyor.


*benim muhakka güzel bir kadınla evlenmem lazım.yoksa çocuklarımın bana çekme ihtimali var.bana benzeyim(tip olarak) çocuklarımın geleceğini yakamam.çirkin bir bayanla evlenirsem kesin çirkin olurlar.güzel biriyle evlenirsem hiç olmazsa bir umut güzel olabilirler.çocuklarım için bunu da yapacağım.iyi bir baba olacağım.(çocuklarım için diğer yaptıklarım)


*kayınpederi anladım,pederin kayın tarafından olanı,kaynana da aynı şekilde.ama kayınço ne ya?bunu biri açıklasın bana.tdk sana sesleniyorum buradan.

*bu yazıları herkes okusun diye yazmadım,kendi içimden geldiği için.

0 yorum:

Yorum Gönder