19 Ekim 2009 Pazartesi

yazıyorum da noluyo-29-


*bazen kendi kendime diyorum,''ulan çok fena ciddi birşeyler yazasım var,şu konuya değinsem,oradan girip buradan çıksam'' diye.ama sonra düşünüyorum yazsam kimse kaile almayacak,''adama bak bu konularla bile dalga geçiyo he'' gibi durumlar oluşacak diye korkuyorum.mal gibi kalacağım ortada.mal gibi kalmak yerine daha etkileyici daha vurgulu yine üç harfli bir benzetme yapabilirdim ama neyse mal da iyidir he? mal gibi kalmıyor muyum bu hayatta çoğu zaman ama bu başka.o yüzden de yazmıyorum.sizin yüzünüzden iki dakika ciddi olamıyorum be.

*''bazen kendi kendime diyorum'' diyince aranızdan bazılarının ''deliye bak kendi kendine konuşuyor'' dediğini duydum.kınadım onları.


*hoşlanmaya meyilli olduğum kızın nişantaşı lisesinde okuyor olması,kendime bakıp ümraniye lisesi mezunu olmam.bu aşkın önündeki en büyük engel sanırım.

*ya güzel bir kızın profiline bakarken,bir de ismail yk hayranı olduğunu görmeniz.buna ne diceksiniz he?


*bana yer yer yazıların şunu andırıyor diyorlar .yani bir nebze taklitim galiba.ama ne demişler taklitler asıllarını yaşatır değil mi? evet bebek, demişler öyle.şimdi bende o kişiyi andırmasaydım,o zaman da aslı yaşamayacaktı ve bana katil gözüyle bakacaktınız.evet yapacaktınız bunu.ama yakında o taklit ölecek.ben ben olacağım.o zaman hep birlikte ''yehhhhuuu !! '' diye çığlık atacağız.

*o kadar andırıyo dedim ki;aklıma
andriy shevchenko geldi.adamı az mı menecerlik kariyerim de takımıma alıp gol kralı yapmıştım.ah ulan.yaşlandı ama şimdi.ama ona sorsan ''ays'ı tanıyon mu'' diye,''Хто це??'' der.(bknz.gugul translete:Хто це??)

*çoğu gencin cesaret edemediği iett'de ön tarafa yakın koltuğa oturuyorum ben.evet bunu yapıyorum.böylece insanlara yer verme derdim kalmıyor.neden mi? eee,otobüse binen zatlar birer ''biri bana yer vermeli'' profösörü.bu zatlar biliyor ki genç nufüsün arka tarafta yoğun olduğunu,ön kısımları pas geçiyorlar.hatta bazıları o kadar arka tarafa odaklanmış oluyor ki;ön taraftaki boş yerleri bile göremiyorlar.evet gençler siz arka tarafta oturmaya devam edin,bense ön kısımda yayıla yayıla yolculuğuma.

*iett acil müdahale araçları neden kendilerine acil müdahale edilecek tarzta eski araçlar diye kendime günde 4-5 kez soruyorumdur.tamam tamam.4-5 olmasa da soruyorum baya.

*şu kıştan nefret ediyorum.tam birini öpmeye yelteniyorum:''yok abi hastayım ben'' cevabı.kalıyorsun afedersiniz ama g.t gibi,kafa böyle ilerde,vucüt arkada,öpmeye yeltenme posizyonunda.

*çocuğumun adını olabildiğince alfabetik sıralamada ön saflarda yer alan bir isim koyacağım.zavallım alfabetik olaylarda beklemek zorunda kalmasın.aha buldum.en mantıklısı abdullah.hem a ile başlıyor peşindende b geliyor.seviyorum lan abdullah seni !

*sigara yasağı iyi de,kahveler falan ne güzel sigara kokmuyor ama toplu mekanlarda sarımsak yemesi de yasaklanmalı.bu daha önemli bence.

*1-2 yazı önce i,ü,ö falan kullanmayanlara baya sövmüştüm lakin baktım ki önceki yazılarıma bende kullanmıyormuşum yahu.vallaha allah belamı verebilirmiş o sıralar.iyi kurtulmuşum.

*kafam kadar yüzüğü olan kızdan korkarım ben arkadaş.her an içeçeğim içine zehirli birşeyler atabilecekmiş gibi geliyor.yılan böyle kızlar.ben uzak duruyorum,siz de durun.dost tavsiyesi.

*buradan tüm medyaya yalvarıyorum.lütfen bir teknik direktörün koltuğu sallandı mı ''lucesku geliyor !!' diye başlık atmayın.lütfen ama !

*ben sarışın,yeşil gözlü çirkin kıza acırım.dışardan tarif edildi mi '' sarşışın,renkli gözlü..offf ulann'' diye bir tepki oluştur sen ama çirkin ol.hem en ağzın suyunu akıtıcı vasıflara sahip ol hem debuna rağmen çirkin ol.yazık vallaha.

*aldığım bir duyuma göre artık yazılarımı lucesku yazacakmış.benim taht sallanıyormuş.10 gün sonra lucesku biloğun başına geçecekmiş.basından.

5 yorum:

mutfakcini dedi ki...

itiraf ediyorum yedim :) "bu blog mahkeme kararıyla kapatılmıştır" ı yani.Kenardan köşeden düzgün bir bloga benziyodu tüh nolduki filan derken diğeri çıktı,şaka bayan şaka uyarısı yani :) cık cık sabah sabah :)

aysberg dedi ki...

hehe :) kısa süreli de olsa bir şüpheye düşürdüysem özür dilerim :D bir ara bütün bloglar kapatılmıştı ya o vakit koymuştum sonra da kaldı :D

Adsız dedi ki...

Çok beğendim,çok güldüm.Eyvallah.

Adsız dedi ki...

afedersiniz ama sayfanızın en üstündeki resimde bağlaç olan "de" bitişik yazılmış bilginize...
Türkçe'miz konusunda biraz daha hassas olursanız sevinirim.

aysberg dedi ki...

ilginiz için teşekkür ederim ancak ben de farkındayım orada bulunan de bağlacının ayrı yazılacağının.ama o resmi ben dizayn etmediğim için yapan arkadaş öyle yapmış.değiştirme şansım da olmadığı için onu öyle kullanmak zorunda kaldım.eğer derseniz ben ''de ''si ayrı olanını yapacağım diye;o vakit teşekkürü bir borç bilirim size :)

Yorum Gönder