29 Ekim 2009 Perşembe

yazıyorum da noluyo-30-


*bu insanoğlu neden hala inatla korkmadığı halde korku filmi izlemeye devam eder.-hobiniz nedir efem? -korkmadığım halde korku filmi izlemek.

*bu yapımcılar aynı kişilerin,aynı rollerde,farklı oyuncularla oluşturduğu kombinasyonlar(yazar matematik bildiğinin havasını atıyor) şeklinde,benzerimtrak senaryolarla dizi çekmekten ne zaman vazgeçecek acaba ?

*amma uzun soluklu bir yazı oldu üstteki.hele bi nefes alam.

*ona buna değil de;90 dakika bekleyip, gol olmayan maçın ardından umutsuz bir şekilde ''hay s.kiim bu maçı'' diyip stadı terkeden amcanın gol sesiyle uğurlanmasına acırım.evet acırım ben bu insana.

*o değil de mizah dergilerinin olduğu rafı kurcalarken içinden salsa dergisinin çıkmasına ne denmeli? ulan erotik bir resim vardır diye o dergiyi saklayacak yaşta da değilim.ki baktım erotik bir resim de yoktu içinde.olsa neyse.

*buradan kim bu işle yetkiliyse o insana sesleniyorum.sınırların telle çevrilmesiyle yetkili insana ne denir onu bilmiyorum açıkcası ama sesleniyorum işte.lütfen şu sınırları telle çevirin ve sınır konusu açıldı mı ''olum sınırlar senin sandığın gibi öyle telle falan çevrili diil lan'' diyen insan bunu dediği an g.t gibi kalsın.uyuz oluyorum lan ben bu insana.

*bu kara kaşlı,kara bıyıklı tuzluk zorlarsan tüm kara kaşlı,kara bıyıklı insanlara benziyor yahu.

*ya sırf yazın saatleri ileri alıp tasarruf etmek için,bütün kışı zarar ederek geçirmenin mantığı nedir arkadaşım ?

*nette tanışıp asıldığın bir kızın internetteki fotolarına bakıp sakın aldanma.oraya en katakulli fotoğraflarını koyuyor bu kızlar.ölç,tart,biç.o fotoların yüzde 60 daha kötüsünü hayal et,öyle tanış kızla reelde.benden demesi.

*şimdi ben buradan grubuma yolladığım toplu mesajları okumayanlara :''ulan her 10 günde bir yolluyorum,insan en azından bir merak eder okur mına koyam'' desem,nereden bilecekler böyle dediğimi.ama ben iyi bir yazarım.demem öyle birşey onlara.seviyorum onları ben yine de.ama okusalar daha çok severim.

*yok olum be.netten çok kızla tanışıp asılmıyorum ben.nereden çıkardın bunu okur ! bir üsteki yazımdan ötürü yanlış bir anlaşılma oldu.açıklıyım hemen;sadece hem gerçekteki kız arkadaşlarımı görüp hem netteki fotolarını görmemden kaynaklanan bir analizdi bu.hayatını bu şekilde sürdürenlere bir tavsiyeydi sadece.

*''allah düşmanımın başına vermesin yahu'' diyen mal insan,sana sesleniyorum bu sefer de.versin düşmanımın başına hatta en çok onun başına versin.ama yine mal insanlar düşmanına bile kıyamıyor.böyle düşman dost başına yav.hatta sen bunu diyen insan,senle düşman olalım lan biz.


*hey kız arkadaşlarım bu sefer de siz yanlış anladınız sanırım beni,çirkin değilsiniz.hepiniz güzelsiniz ama sadece netteki fotolarınız daha da güzel,demek istedim ben.

*''no woman no cry kadın yok ağlamak yok manasına gelmiyor, şarkının tamamı göz önünde bulundurulduğunda, hayır kadınım ağlama manasına geliyor, bunu da çok az insan biliyor.. '' diye arkadaşlarına hava atan,entel takılmaya çalışan insan;bok çok az insan biliyor bunu ! herkes biliyor lan artık.bundan 3-4 sene evvel falan desen okey lakin 3-4 gün önce dersen olmaz,güzel mal kardeşim benim.sana çare bulundu sıra ''sınırın etrafı telle çevrili değil lan olum'' diyen de kısmetse.

*dedikodu da ki dediyi anlarım.''ayten fatmaya şöyle şöyle dedi'' deki dedi.ama kodu ne ya? ''ahmet abi fatmaya nasıl kodu ama''


*ulan geçen biri sayfamın üst kısmındaki ''yazıyorumda noluyo'' daki ''da'' ayrı değil diye türkçemi eleştirdi.gerçi ben biliyorum ayrı olacağını fakat ben yapmadığımdan ötürü yapan ayırmamış.yapanın sorunu.benim el mahkum koydum.ama ona cevap yazarken benim ''türkçem iyi lan'' imajı yaratmak için göbeem çatladı lan.nereye nokta konulur,nerede virgül hep bir tereddüt.cevap yazarken imlâm gelişti lan !


*egzoz veya eksoz veya egzost kelimesinin üşenmedim kaç farklı yazılış şekli olduğunu hesapladım.dikkatinizi çeksin hesapladım diyorum.mal gibi hepsini tek tek oturup yazmadım.hesaplarıma göre 16 adet farklı yazılışı var tek bir kelimenin.ama ben n'apacam? size doğrusunu söyleyeceğim.doğrusu egzoz.bu da benden vatana millete bir hediye olsun


*en g.tü b.klu grupların bilem yöneticileri var lan.benim gurubumun neyi eksik !? yönetici olmak isteyen arkadaşlar sivilerinizi masama bırakın ! (grup linki)

*10 gün sonra yeni yerimde olacağım kısmetse.olunca haber edecem size.

0 yorum:

Yorum Gönder