7 Eylül 2010 Salı

Yazıyorum da Noluyo-67


* Yine ben.
*Aslında dudak okuyan biri olduğumu sanırdım, ta ki sadece anca maç esnasında edilen küfürleri anlayabildiğimi anlayana kadar.
*Anladığımı anlayacak kadar da zekiyimdir ben.
*Şu yerinyüzeyindeki en büyük hayal kırıklıklıklarımın(bi lık fazla olabilir, emin olamadım şimdi) başında, feysbuk isimli dostumuzda x ve hebele sayıda kişi porofil fotosunu değiştirdi uyarısındaki küçük fotolarda ”ananı skiyim, kim lan bu hatun” dedikten sonra, porofiline gidip, aslında o hatunun gerçekte gudubet bi hatun olduğunu anladığım andır. Bu kadar uzun cümleyi de anlayacak kadar zekiyimdir ayrıcana ben. Hem de bu hayal kırıklığından sonra.
*Şu ”naber canım”, ”tatlım beni özledin mi” ve buna benzeri türevdeki meyilleri, her seferinde reklam olduğunu bile bile bir umut açıyorum ya, işte ben bu halime gerçekten acıyorum. Yazık lan bana.
*Geçen gün 7 numaralı kanalına kanal 7′yi kaydeten ananemi görmem, yaşam sevincime yaşam sevinci kattı. Koşarak gidip ananemim elini öpüp sarıldım.Ama o da, hastir lan oradan, bayram değil, seyran değil, bunamadım daha bayramları karıştıracak kadar, kimi kandırıyon keranecinin oğlu diye karşılık verince yaşama sevincime katılan yaşama sevincinde gözle görülür bir düşüş oldu.
*Uzmanlar uyardı; geçici körlüğe dikkat ! Özelliklen öğlen saatlerinde açık havada mesajlaşan gençlerde güneş ışınlarının telefon ekranından birden bire göze yansınması neticede birçok genç geçici körlük şikayeti ilen en yakın hekime başvurdu. En yakın hekime başvurmayıp, biraz uzaktaki hekimde şifa arayan bir genç ise hayata gözlerini yumuverdi.
*Oğlum başlarım 21. yüzyıl teknolocisine. Hâlân su kaçırmayan şifon icat edemeyen teknolociye, bilimadamlılığına lanet ederim ben arkadaş. Hangi misafirlik evine gitsem, 10 dakikam tuvalette geçiyorsa, bunun 8 dakikası şifonun dolup, su kaçırıp kaçırmadığını konturol etmeklen geçiyor. Başında beklemesem, salona geçip bitmek bilmeyen su doluş sesi  ömrümden ömür götürüyor. Saçlarımda beyazlar çıktı lan bu yüzden. Bilimadamları, bayanları cern’i mern’i siktir edin, şu işe bir çare bulun lağğğğn, nolur ?

son teknoloci şifon
*Oğlum şu ıssız adaya, çöle düşenleri de anlamıyorum yahu. Neymiş efendim şu kadar günden sonra su içmezsen vucüt su kayıp etmeye başlıyormuş. Oğum işeme işte olsun bitsin. Vücuttaki su oranı dengede kalsın. Sonra yok efendim, işeyip onu arıtma çabaları falan. Hep artizlik işler bunlar. Artistlik iş bile değil, dikkatinizi çekerim.
*Küçük yaşlarda hava atma eylemi ne kolay lan aslında. Skindirik diye tabir edilen bir cep telefonun olsa durumu kurtarmaya yeter anasını satıyim. Büyüyünce herşey zorlaşıyor derlerdi de inanmaz idim.
*Nasıl kişiliksiz  bir insansam artıkın, tam biriyle bir tartışmaya giriyorum, ama o adam o kadar emin ki kendinden, tağmam lan bu doğru bilir diye onun dediğini doğru belliyorum. Sonra artık doğruyu biliyorum edasıylan, benim eskiden doğru bildiğimi savunan biriyle bir tartışmaya girip aksini iddia ediyorum. Sonra o da kendinden emin tavrıyla beni nakavt ediyor. Ben yine eski doğru bildiğimi doğru biliyorum. Bu döngü böyle sonsuza kadar devam ediyor. Kısmetse ben de en sonunda bulacağım doğru yolu. Eee ne demişler atalarımız, deneyerek doğru yol bulunur. Dememiş de olabilir atalarımız böyle bir söz ama, ilerde ata mata olursam ben kesin derim vallaha.
*Ahan şu yeriyüzeyinde bi hayal kırıklığı daha buldum; Tam böyile adriana lima olsun, nikol şörzinger olsun, böyile güzel abılalarımızın yine feysbuk denilen yerdeki gözel gözel(elbetteki edepli) fotolarına bakarken, karşıma çıkan muharrem fotosudur. Bildiğin muharrem lan. Kara kaşlı, kara bıyıklı ve olmazsa olmazı atletli. Ne işin var muhocuğum, bak muhocuğum dedim sana, samimiyet göstergesi olarak, senin adriana lima fan sayfasında. Tamam sen de gir bak, ama ne işin var senin fotonun orada. Yarın öbür gün unutsan oraya foto koyduğunu, tam kıvama gelmişken senin foton çıksa karşında gözel mi olur canım kardeşim he ? Olmaz de mi ? Haydi kaldır o fotoyu oradan şimdi.
* Kaç dakikadır hepinizi muharrem varsayarak konuşuyordum. Sanırım iyice manyaa bağladım, neysem o zaman ben kaçar.
*Dı End.

0 yorum:

Yorum Gönder