7 Aralık 2010 Salı

Yazıyorum da Noluyo-76


*Karşınızda uzunca süreden sonra yine ben. Yine ben. Ben işte. Ne öyle bakıyorsunuz suratıma, hepiniz mi unuttunuz lan beni ?

*Haftada hergün Acun Ilıcalı var tivide.Başbakanı bile daha az görüyorum yeminlen. Acun Ilıcalı bir parti kursa ve ''daha çok yarışma programı'' vaad etse, bir 10-15 sene tek başına iktidar olur benden demesi.

*Sıkıcı iett otobüs yolculuklarımdan birinde sıkıntılı yolculuğumu neşeli ve  eğlenceli bir hale getirmek için bir aktivite ararken, benim gibi bir aktivite arayışındaki yanımdaki amcanın aklına telefon rehberindeki isimleri silme fikri gelmişti. Sıkıcı yolculuklarda süper bir çözümdür. Bir de gelen kutusundaki mesajlardan kıytırıkları silip, ileride hiçbir işe yaramayacak olmasına rağmen fiyakalı mesajları saklama işi de var. Ama konu bu değildi ki yav. Konu neydi cidden yav. Bekleyin iki dakka da yazının başını okuyum da konuyu hatırlayıyım. He işte, ben de dedim bari yanımdaki amcanın bu aktivitesine yancı olayım, dikizleyem onu. Tam m harfine geldiğinde rehberinde kayıtlı olan ''mezarcı'' ismini görmemlen, koltuklan fırlayıp inecek düğmesine basmam arasında yaklaşık 10 milisaniye gibi bir süre oluştu.

*Şu yeriyüzeyinde güzel insanlarlan, tipsüz insanlar evlense ve onlardan ortalama güzellikte bireyler dünyaya gelse hayat daha yaşanır hale gelmez mi ? Yok  canım, kendim tipsüzüm, naapsam da güzel bir  manita düşeremeyeceğim diye sunmadım bu fikri, tamamen insanlık adına.

*Bir de çirkin kızların güzel sesli olması yasaklanmalı acilen. Otobüste olsun, yolda olsun arkandan güzel sesli bir ses duyuyorsun. Binbir türlü uğraş çaba arkaya bakmak için. Ama sonuç ne ? Çirkin kız. Hayır çirkin kıza karşı değilim. Ama güzel sesli çirkin kıza isyanım var.

*Bu dünyadaki en felaket olay, şirinlik ettiğin bebeğin zırlamasıdır. Ya bu bebeklerin bana garezi var, ya da ben de bir garez var. Anlamadım gitti arkadaş.

*Şimdi uzaya gidip orada yaşamak teknolocinin geleceği son nokta olarak göstertiliyor. Ama düşünsene, aya gittin, oraya ev kurdun, ama internet ağı yok, doğalgaz hattı daha döşenmemiş, daha iski kurulmuş. Buradan 100 sene geride olacak orada yaşayanlar. Başlarım böyle uzay teknolocisine.

* Yav arkadaş, şu eksiyon(engilizce şivesiylen söyleyince daha bir havalı oluyo) filmlerinde zaman ayarlı bombalar tam 1 saniye kala imha edilmesin nolur arkadaş. Ne biliyim bi senarist de, yönetmen de, yapımcı da artık kim ilgileniyorsa filmlerdeki bomba imha saniyesi işiyle, bombayı 4-5 saniye kala imha ettirse film sektöründe yeni bir çığır açar yeminlen.

*Güneş açınca birden sucular, yağmur yağınca da şemsiyeci satıcıları çıkıyor ya, işte tam bu iki an arasında satılacak bir şey bulsam köşe olurum. Ama yaklaşık 4 yıl 8 ay 12 gündür düşünüyorum ama aklıma halan bir halt gelmedi.

*Çok basketbolu seven biriylen futbol konuşmak kadar sıkıcı bir şey yok yemin ilen. Hemen yorumları şu; beraberlik kalksın, uzaktan atılan şutlar 2 gol sayılsın. Ama ben de ''ofsyat koyun lan baskete de o zaman '' dediğim zaman susuyorsun.

*Yarpak dökümü isimli canımızdan çok sevdiğimiz güzel dizinin sonunu haydarpaşa'da çekmeyi planlıyorlarmış. Şimdi ora yandı diye, finali çekemicez haydin diziyi uzatak o zaman demesin yapımcılar. Demezler de mi lan ?

*Şu sıralar en böyük eğlencem; 0.feyisbuktan(bilmeyenler içün dip not: bu adres cepten girince beleş olup, fotoğrafları göstertmiyo) haliylen feyisbuka girip, rastgele birini seçip onun fotoğraflarını görmeden altına ''bu fotoğrafta çok güzel çıkmışsın'' yazıyorum. Şu ana kadar da o fotoğrafta çok güzel çıkmamamış birine rastlamadım. Ama bir gün taşı baltaya vuracaz.

*Dı end.


0 yorum:

Yorum Gönderme