15 Ocak 2011 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-79


Ayizbörükten ücretsiz bir hizmet daha.(Daha mı? İlk lan bu):
Yeni yıla nasıl girdiğinizi söyleyin,yılınızın nasıl geçeğinizi söyleyelim size(tekerleme gibi oldu)


*Merhabalar. Yeni yıla msn başında geçirerek girdim. Sizce beni yeni yılda neler bekliyor? Saygılar,kolay gelsin..

Sevgili okurum.
Yeni yılında hayatının aşkını bulacaksın. Onu bulduğunda ''tam da aradığım buydu diyeceksin''. Çünkü feyisbuğta arama motoruna onun ismini yazmıştın ve karşına o çıktı. İnternetten tanışacaksın ve  hiç görmeden birbirinizi sevgili olacaksınız. Tipi mi nasıl. Ehmm şey,eğer tipini söylersem vazgeçersin ve bu yazdıklarım gerçekleşmez. Ama oğlum boş ver lan. Kız kızdır.  Bu yoldan yola çıkarsak erkek de erkektir oluyor. Neysem. Sap girmek var yeni yıla. zaten görmicen ki kızı. Salla tipini o yüzden.
ekonomik olaraksa yeni yılın aylık 29,90ytl.
Sağlık açısından da bir göz doktoruna başvurabilirsin,büyük ihtimal gözlük tavsiye edecek..

*Ben yeni yılıma böyle güzel kızların arasında,sabaha kadar eğlence müzik eşliğinde girdim..Yeni yılda ne bekliyor beni acaba??
Sevgili okurum.
Birde utanmadan anlatıyor musun lan. Allah belanı versin. İnsan çağırır. Anca işin düşünce yaz sen bana. Yok lan sana tahmin falan. İnşallah boktan geçer yeni yılın..

*Selamın aleyküm reis. Ben yeni yılıma 9-10 erkek, daha fazlada olabilir erkek sayısı. Hala yeni yıldan kalmayım hala kafa güzel tam hatırlayamıyorum. Benim yeni yılda kafam gibi güzel geçecek mi. Bak espiri yaptım sana neşen yerine gelsin diye. Neyse yorumlarını bekliyorum. Bir de cevap yazarken bir iki kız mesenesi de yollarsan süper olur hacı..
Sevgili okurum..
Sadece bu yeni yılında değil gireceğin bütün yıllarda senin kaderin belli. Ömrüm boyu erkeklerin arasında kırahathane de batak atıcan sen. Kurtuluşun yok valla. Aşk hayatınsa valla bu yıl mı olur önümüzdeki yıl mı olur,bilemicem ama köyden bir kız bulurlar evlenirsin onla. Vay o kızın haline acırım lan ben. Ne günah işledi de senin gibi bir öküzle evlenecek bilemedim ki. Ekonomik olarak da boşuna oynama batak falan sen. Bu kafayla bir bok kazanamazsın sen kumardan. Haciz yakındır. Cevabımla birlikte yolladığım el hareketinin yeni yılda uğur getirmesi dileğiyle..

* Yeni yıla mı girdik? Ben erkenden uyumuşum. Bana göre değil böyle şeyler. Sana da tavsiyem,ileriye dair tahmin yapmak günah kardeşim.
Sevgili okurum..
Bir ben bir de hava durumu tahmincileri cehennemliğiz zaten. Cennetten el salla bize.

Yeni yılınızın nasıl geççeğini merak ediyorsanız, göndertin ayizbörk’e, yorumlasın sizin için. Sevabına. Ama yollarken 5-10 milyon bir şey de yollarsanız sevabınıza sevap katılır.

http://www.facebook.com/aysberg.org

0 yorum:

Yorum Gönder