9 Ocak 2011 Pazar

YDN-2010 Böyile geçti


*Alın size 2010 best of ydn.
*Şu hayatta çirkin özgüveninden daha büyük özgüven görmedim ben vallaha.direkt mantık şu: ”lan çirkinim amuna koyam,daha ne kadar fazla çirkinleşebilirim ki”
*Ben 5000 beleş mesaj hakkı varken artistik yapıp 2.mesaja geçip,daha sonra mesaj hakkı bitmesi yakın hangi sesli harfleri silsem anlam bütünlüğü bozulmaz diye boncuk boncuk ter döken insana gülerim arkadaş. Kimse de sen neden gülüyorsun diyemez.
*Şunca yıllık feyisbuk kullanıcısıyım ama bir türlü kız düşüremedim, bir yardım et ayisbörk abi diyenler, gelin yamacıma. Size feyisbuktan kız düşürme taktiğini yazacağım. 100 kıza ”slm nbr” yazın, elbet biri cevap verir. Haydi dağılın şimdi.
*Şimdi dağılmayın lan, yazı bitsin öyle gidersiniz.
*Şu hayatta tanımlanamayan arkadaş kadar hiçbir şey bana çektirmemiştir. Tam arkadaşlarınla buluşacaksındır, karşından da az tanıdık bi lavuk gelir, nereye gidiyorsun sorusunu ne bokuna yarayacaksa laf olsun diye sorar, sen de arkadaşlarla buluşacağım cevabını verirsin. Ama karşındaki lavuk olduğundan dolayı boş durur mu, nereden arkadaşlarla diye sorar. İşte bu soru senin devrelerini yakmaya yeter. Okuldan arkadaş değil, iş arkadaşı değil, mahalleden arkadaş değil. Arkadaş ama başında bir sıfat yok. Çok garip.
*Şu yerinyüzeyinde otobüste bırakılmış o günün okunmuş gazetesini bulmanın verdiği mutluluk hiçbir şeye değişilmez a dostlar. Siz de insanları mutlu etmek istiyorsanız otobüslere bolcana okunmuş gazete bırakın.
*Odun ekmeği ismi ne acayip aslında. Odunlara layık bir ekmekmiş gibi. Sanki öyle bir havası var. Belki de Odun Ekmeği Yapanlar Birliği Odası(OEYBO) başkanı her odun ekmek satışında ''aha bir odun daha'' diye bıyık altından pis pis gülüyor.
*Benden kısa boylu ve kendi boyunu bilmeyen bir insanla ne zaman boy konusu açılsa ve benim boyumu sorsa verdiğim 1,81 cevabına hep itiraz eder o kişi.''Yok abi en aşa 1,90 varsındır'' diyerek. Biliyor çünkü lavuk, ben ne kadar uzunsam o da kendini bana kıyaslayarak kendini uzun sanacak. Ama kısasın dostum sen ne yazik ki.
*Geçen Jim Carrey(okunuşu cim kerii) abimizin 23 isimli filimini izledim. Adam sanki bunca yıldır komik filmlerde oynadım, ama bak bir birete, leanordo dikapriyoya, o kadar sene filimlerinde onca kız götürdüler, artık ben de bir iki nimetlensem şu sektörden diye düşünmüş olacak ki, yerli yersiz sevişiyordu birileriylen. Sankim yönetmenlen konuşmuş 'Abi bu kadart yılı heba etmişim,kafamı çok daşlara vurdum, çıkartayım şunun acısını be abim'' demiş gibi. Tabi ingilizce demiş bunları. Belki de o sahneler çok sanatsal eylemlerdi, hikayenin akıcılığı için önemli bir unsurdu da, ben anlamamış olabilirim.
*Gugul dayının ilk kelimeleri girdikten sonra onu tamamlaması az kalsın bir aileyi yok ediyordu. Se ile başlayan bir kelimeyi gugul dayıda aratan babama, gugulun o kelimeyi seks olarak tamamlaması ve babamın 23 yaşında ve hâlâ internette seks kelimesini aratan bir oğlu olduğunu sanması. Büyük bir aile dramı sayın seyirciler.
*Hep arkadaş ortamında tabakta son bir parça bir şey kaldığında onu ''lağğn yesem mi şunu'' diye düşünmeden yiyen insan özgüveninde olmak istemişimdir. Ama ben kendi içimde muhasebe edene kadar, hep bahsettiğim o özgüvene sahip adam o tabaktaki son şeyi löpletiyor vallaha.
*Ahan şu yeriyüzeyinde bi hayal kırıklığı daha buldum; Tam böyile adriana lima olsun, nikol şörzinger olsun, böyile güzel abılalarımızın yine feysbuk denilen yerdeki gözel gözel(elbetteki edepli) fotolarına bakarken, karşıma çıkan muharrem fotosudur. Bildiğin muharrem lan. Kara kaşlı, kara bıyıklı ve olmazsa olmazı atletli. Ne işin var muhocuğum, bak muhocuğum dedim sana, samimiyet göstergesi olarak, senin adriana lima fan sayfasında. Tamam sen de gir bak, ama ne işin var senin fotonun orada. Yarın öbür gün unutsan oraya foto koyduğunu, tam kıvama gelmişken senin foton çıksa karşında gözel mi olur canım kardeşim he ? Olmaz de mi ? Haydi kaldır o fotoyu oradan şimdi.
*İleride bir evlat dünyaya getirirsem, daha doğrusu getirim olayına sebep olursam onu ''amcaya bay bay yap'' şeklindeki kilişelerden uzak tutarak büyüteceğim. Hepimizi bu şekilde büyüdük ve sonuç ortada. Bir de böyle deneyelim bakalım, nassı olacağ acep.
*Castın Biber isimli gardaşımız, dünyanın en seksi erkekler listesinde 7. olmuş. Acaba dünyanın en seksi 7. erkeği olmak için velisinden izin kaadı istemişler midir, çok merak ediyorum.
*Yine bir atasözü, yine bi bug. Sana yağmurlu havada su yok sözü. Eee ne edem o havada suyu. I ıh. Bu söz de olmamış. Biraz daha çalışmanız gerek.
*Canımdan çok sevdiğim aklıma takılan bir sorunsalla açmak istiyorum bu haftaki oturumu. Şimdi, cebimize, çantamızın bir gözüne koyduğumuz kulaklık, eğer kendi başına bıraktığımızda düğüm oluyorsa,varsa öyle bi yeteneği, yine kendi başına bıraktığımızda çözülmesi de lazım. Mantıksal olarak durumu ele aldığımızda bu sonuç çıkıyor. Ama lanet olası kulaklık çözülmüyor,üstelik o kadar dışarıdan müdahaleye rağmen. Niye böyle yapıyorsun kulaklık ya ? Allah belanı verse sesimi çıkarmam yane.
*Çok önemli bir püf noktasıyla başlıyorum. Baş ağrısına yüzde yüz kesin çözüm buldum. Diyelim başımız deli gibi ağrıyor ve bu ağrıdan kurtulmaya çalışıyorsunuz. Çözümü çok basit. Canımızdan çok sevdiğimiz ayankımızın, en ufak olan parnakını, sepha, koltuk ve bu gibi arkadaşlarımızın ayaklarına sert bir şekilde gömçürüyoruz. Bu anda vücuttaki tüm ağrı stokları ayak küçük parnağımıza yönleneceğinden, başımıza ağrı falan kalmıyor. Böylecene ağrıdan kurtulmuş oluyoruz.
*Bu hayattaki en komik olay, sanki birilerinin açık açık yazsalar çalacaklarmış gibi lekolanın içindekiler kısmına ''le kola özütü'' yazması. Lan açık açık yazsan daha iyi. Bunlar bunu kullanmış böyle olmuş, biz bu özütten uzak duralım derler.
*Şunu gerçekten çok merak ediyorum, feyisbuk denilen yerde, ilişki isteği gönderterek, çıkma teklifi eden insan var midur ? Cidden çok merak ediyorum bunu. Yoksa ben yollayacağım. Düşünsenize lan, çok romantink.
*Buradan sırf otobüste yer verilsin diye, çocuk yapan ebevenyleri esef ilen kınıyorum. Özellikle esef çok uyuz oluyor size.Şu an yanımda esef. Selamı var. Bakıyorum yaşları 1-3-5-7-9 şeklinde giden çocuk dizini. Bu şekilde düzenli çocuk yapımının başka bir açıklaması olamaz. Bakıyorlar, en ufaklık, yer verilecek yaşı geçti, pat bi adet yeni yer verilmelik çocuk. Ayıptır.

1 yorum:

SeneminYemekleri dedi ki...

Allah bilini vercek haa Gece gece kırize soktun gülmekten.başım ağrıyınca bende ayak barnağımı biyere gömçem artık :)))Bu arada demek ondan zırt pırt tanımadığım amcalardan face den teklif geliyor iyiki dönmemişim hiç birine ibineler

Yorum Gönder