31 Mart 2011 Perşembe

Darwin Seni Görse Ne Derdi Acaba ?


Bu abiyi tanımam etmem. Hiçbir yazısını da okumadım şu ana kadar. Açıkcası bunun içinde kahır edecek değilim kendimi. Hatta şanslı da sayılırım. Taa ki bu yazısını okuyana kadar, mutlu mesut devam ediyordum yaşantıma. Kim mi bu abi ? Durun unuttum adını. He, Mevlüt Tezel isimli güzel insan. Öyle sosyal paylaşım sitelerinde(evet tivitır veyahut feyisbuka sosyal paylaşım sitesi denince daha kuğul olunuyo) dolanırkene şu yazısına denk geldim. Özet geçecek olursak aşağıdaki şu fotoğraf ile, liselisel espiri anlayışını da yazısına katarak, Darwin ve
Aşağıdaki Fotoğraf
Evrim teorisine girişmiş. Yazıyı okuduktan sonra 47 dakika güldüm. Nasıl bir espiri anlayışıdır,nasıl bir yaratıcı zekadır diye düşündüm de durdum. İnşallah ben de birgün böyle kalitede yazıları sizlere sunabileceğim. Ahanda bu adımı atmak için ilk yolu buldum. Hem Darwin Haklı Beyler demek için güzel bir şans. Aşağıda iki adet fotoğraf paylaşacağım ben de. Bakalım Darwin reyiz harbiden haklı mıymış ?





Mevlüt Tezel





İlk İnsan Türü

0 yorum:

Yorum Gönderme