29 Nisan 2011 Cuma

Hangisi ?


Yaptığım ankette ''Hangisi'' diyerekten oldukça öz ama bir o kadar da zorlayıcı bir sual yöneltmiştim siz sevgili okuyuculara. Cevap şıklarıylsa ayınen şu şekildeydi: Aşk, Para, Seks, Pilav üstü kuru. Gelen cevaplar herkesi şok etti. Hatta İsviçreli Bilim Adamları beni arayıp bir şeyler dedi ama İsviçreçe bilmediğimden pek anlayamadım. Abuk bir araştırma ya, eksik kalmasınlar hemen atladılar.

Neysem sonuçları verecek olur isek,neden çoğul konuştum bilmiyorum, bu işlemi tek başıma gerçekleştireceğim oysa ki, sırf hava ossun diye işte. Evet sonuçlar diyorduk;
Aşk
   0%
Para
   13%
Seks
   18%
Pilav üstü kuru
   68%



şeklinde. Görüldüğü üzre aşkı işaretleyen bir canlı yok. Ama etrafımıza bakınca ''aağğşşkk, ben ağğğşşk istiyom'' diye zırlayan milyonlar dolu. Artık böyle bir zırlak tip görünce ağzının ortasına vurup ''Anket yaptık lan o kadar, zırlayana kadar oy kullansaydın ya'' diyecem.  Ayrıca anketi kazanan Pilav Üstü Kuru arkadaşımızı da tebrik ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder