23 Haziran 2008 Pazartesi

Yazıyorum da noluyo-1-


*Karsıdan az tanıdıgın veya uzun suredır görmediğin biriyle karşılaşma anında,o an selam verip vermeme arasında ki gidip gelme öldürüyor beni..Şimdi selam versem ya karsıda ki şahıs beni hatırlamazsa rezil olmak var..O Şukadar dil dök kendıni tanıt..En iyisi tanımazsa 'Aaa!! Sizi biriyle karıstırdım'' demek olur..Ama her türlü rezil olucaksın.Kurtuluş yok..İkinci ihtimalde selam vermeyip oradan geçmek ama o kişinin sizi tanıması...Ozmanda arkanızdan konuscak..''suna bak havalı sey..Bu eskiden de böyleydi..'' diye...Her gördüğüne sizden böyle bahsedecek..Fena bir durum yani..En iyisi karsıdan gelen az tanıdık biri görünce yol değiştirmek..Bu kadar riski göze alamam ben..


*Şu halı saha maçları öncesinde ki kapora verme olayını bir türlü çözemedim..Ne olursa olsun kapora parasını ödeyene illaki bir miktar giriyor..Ne kadar matemaıksel hesapta yapsam çözemedim şu olayı..Maçtan oncekı o kadar hesaplamalara ragmen, 'kişi başı 2 ytl fazla alsam,kendımı de beleş oynatarım hatta ustune mactan sonra kola alcak para kalır'' dememe ragmen olmuyor arkadas illa giriyor hesap bir türlü..Sırf su kopara davası yuzunden aylardır halı saha maçı yapamıyoruz mahallede..Kimse ödemiyor kaporayı..


*Kel insanların gogusunde,omuzlarında ve sırtlarında kıl olmasının sebebı yaradanın onlara oynadıgı bır oyun ,bir saka mı oldugunu dusunmemek ıcın kendı mı zor tutuyorum..


*Şu sevgılılerın elde ele tutuşma olayını da anlamıyorum ya..Niye oyle tutar ki..Bence bu sevgiliye yapılan bir hakaret..''Elimi sıkıca tut kaybolursun sen'' demek resmen..Annenın cocugunu elınden tutması gibi bir olay..Tamam yururken anladık hani de ulan bare otururken bırakın bırbızınızı ..Kaybolmassınız merak etmeyin...

2 yorum:

kendinden atarlı insan dedi ki...

ya ne alaksı var. Herhalde !beni bırakma köpeeen oliimm bak hatta köpeen olsam beni böle elimden tutar gezdirirdin diiyymi abdulbeeeerrrkk'şeklinde dişican kişinin bir yakarışı oluodur ve içgüdüsel olarak el ele tutuşuluodur yada ben 2 taneyle kafa olmuşumdur.

Kiremithanem dedi ki...

Kıskanma,anlaşılıyo burdan :)

Yorum Gönder