24 Haziran 2008 Salı

Yazıyorum da noluyo-2-


*Otobuste herkes oturuken eger ben ayktaysam ınsanların beni aşagılar gözle baktıklarını,''suna bak bız oturuyoruz o keriz ayakta'' dedıklerını dusunuyorum..

*Tam önemli bir mesaj beklerken operatörün attığı mesajı görünce ki hayal kırıklıgı,trafikte ilerlemeyen tek şeritte beklemenin verdiği hayal kırıklığından daha beter..

*Benim hiç Almanya'da akrabam olmadı..Cocukken yıllarca bunun ezikliğini yaşadım..Herkese Almanyadaki tanıdıktan birşseyler gelirdi;çikolatalar,oyuncaklar vs...Bizde sap sap bakardık..O ezıklıgı benım cocuklarımın yasamasını ıstemıyorum..Ya Almanyada kardesı olan bıryle evlencem ya da kardeslerımden bırını almanya'ya postalıcam...Cocuklarım için bunu yapacağım..

*Niye insanlar ''Annelerin anneler günü kutlu olsun'' der.''Anneler günü kutlu olsun'' demek yetmez mi??..O gün herhalde amca oglunun anneler gününü kutlamak saçma olur.

0 yorum:

Yorum Gönder