14 Temmuz 2008 Pazartesi

Yazıyorum da noluyo-11-


*Adrenalın mı arıyorsun?
Al sana adrenalın..İki kişi olarak bır supermarkete alısverıse gıdın.Kasa da parayı odemeye basladıgınız bır urunu almayı unutun(ama acıl lazım olan bısı olsun)..Ve arakadasınıza donun ben hemen alıp gelıyorum dıyın..Uzun ve zorlu bır maroton sızı beklıyor..ortalama surenız 30 sn..İyi eglenceler..

*Corapla parmak arası terlık gıyen zıhnıyet..bende denıcem..

*yahu bazı hocalar oluyo ya..ruh gıbı..o hocaları hep sankı ders cıkısında boyle bır merdıven gokyuzune cıkcaklarmıs gıbı gelıo bana..cunku olu gıbıler cıdden yaw..

*Bazen de kısa ve oz olmak lazım(yazamadım bısı dıye bahane arıyo degılım..ole bısı cıkarmayın..)

0 yorum:

Yorum Gönderme