11 Temmuz 2008 Cuma

Yazıyorum da noluyo-10-


*Hayatımdakı en buyuk zaman kaybını sınav cıkıslarında arkadaslarımı bekleyerek yapmısımdır valla..Yahu sınavın sonuna kadar beklemenın mantıgı ne..Gerçı ben hemen kagıdı verıp cıkıyordum da.Neyse orasını boswerınde..Ulan bılıyorsan yap cık bılmıyorsanda yapma ama yıne cık..Son dakıkaya kadar nıye beklıyorsunn yaaa..Yukardan vahımı ıncekkk yaaa?!Anlamıs degılım..

*Ben süper kahraman olsam kımlıgı kımseden gızlemem hava atarım lan..Off havaya bak..Nasıl super kahraman bunlar anlamıyorumm,kafaları calısmıyo..Gercek hyattalarında hepsının ask hayatı bktan..Sen bas havanı ben super kahramanım dıye..Ne kadar kız bulursun valla..Yok yok adam olmaz bunlarr..Dunyayı kurtarın sız kızlar bıze kalsınnn..

*Hayatımdakı en buyuk stress ve heyecanı otobuste son duraga gelırken yasıyorum ya..Omrumden omur yedı ya su son durak pıskolojısı..Lan sımdı ben kapıya gelene kadar otobus hareket ederse ve ben otobuste ıstemedıgım bu duraga dogru gıdersem..O ankı pıskolojıyle ne dıcemıde sasrırım..Ne denılıyordu lan ınmek ıcınn..Allahım neden ben boyleyım yaa.stresss yaptıgım seye bak yaaa...

*Bu super kahramanlar kahramanken manyak akıllı da neden normal ınsanken acayıp salak oluyolar ya?Olayı cakmasın mıllet dıyemı..Bu salaktan kahraman olmaz desınler dıyemı mi acep..Valla etrafımdakı butun mallara(ben dahıl) super kahraman olabılıtesıyle bakıyorum..

*Otobus soforlerınden bana yasattıkları stressı en son durakta dugmeye basarak alıyormm..veya aldıgımı sanıyorumm..


0 yorum:

Yorum Gönder