5 Temmuz 2008 Cumartesi

Yazıyorum da noluyo-9-


*Şuana kadar oynadıgım maclara bakıyorum da aslında benden gayet basarılı bir forvet olurmuş.Mahalle takımında forvet oynardım ve o maçlarda yediğiğm küfürler büyük takımlarda ki forvetlerin yediğiği küfürlerle eş değerdi hemen hemen...Çünkü bir forvet ne kadar iyi bir klüpte oynuyorsa yediği küfürlerde o oranda artıyor..Bende oynadıgım maçlarda yediğim küfürler geliyor da aklıma.Hiçte onlardan aşağı değil yaww..Ahh anne ahhhh.Yaktın bei yollıcaktın küçükken beni bi klübün altypısına...Şimdi paraya para demiyordum..

*2dk lık görüntüden yarım saatlik video cıkarma sanatına ''Magazin'' denir..

*Evinize misafir geldiyse ve bu kişi uzun zamandır sızı gormeyen ve(bir cümlede bu kadar ve kullanmak dogru mu?) yaşı 50 üstü ve (yine ve) kadınsa,hazır olun muhakkak alakasız birine benzetilceksiniz...Ana bu aynı şeyy valla yaa..Aynısı..Ne kadarda cok benzıyor yaa..Burnu aynı amcasıı..
Bu durumda verılebılcek bir tepkıde yok...Hele tanımadıgınız bırıne benzetıldıysenız yandınız..En basıdı yapmacık bır gulumsemeyle ortamdan fıymakk..
Hani bu neyse benzıyorsunuzdur kadıncazz ıcınde kalmasın diye belirtmek istemıstır..Ama birde zorla benzetmeye çalısanlar varr..Seni böyle baştan aşa süzer..Belleğinde kaydeder ve ara tuşuna basar..Benzer bir tanıdık bulmak için..Geçer zman ve korkunc cevap..Aradıgınız kriterlere uygun bir sonuc bulunamadı.Ozman bu sahıs hemen ıkıncı(veya B de denılıor) planını devereye sokarr..Aynı abisi/kardeşi valla..Ya benım kardesımle alakam yok yıllardır ona benzetiyolar beni..Bıktım lan kardesıme benzetılerek yasamaktan..Hem o kucuk onun bana benzemesı lazımm..Hani alakamız olsa neyse de alaka da yok..

*Şu magazın programlarında altta seslendirme yapan insanları(insan olduklarından şüphem de yok degıl) nasıl secıyorlar ya?Nasıl bir gırtlaga sahipdir ki bu insanlar dinlerken insanı kendınden tiksindirebiliyorlar..İlginç..


0 yorum:

Yorum Gönder