31 Temmuz 2008 Perşembe

yazıyorum da noluyo-14-


Geçtim pcnin başına kös kös mönitöre bakıyorum..Oda bana bakıyor diye kendimi kandırıyorum..O niye bana baksın ki..Bazen ne yazacağını bilmez insan saçmalar..Gerçi ben ne yazdığımı bildiğim zamanlarda da şaçmalıyorum..Hayat zaten saçmalık,bende bana verilen görevi başarıyla yerine getirdiğimi inanıyorum..SAÇMALAMAK..Herşey bundan yıllar evvel ben küçükkene başlamıstı..Yine saçmalıyordum..Arkadaşım bana döndü ''oğlum saçmalana lan'' demişti,bende ona ''oğlum şaç malanmaz,taranır ehehhehe'' gibisinden bişi demişti..Aklıma geldi..O günün allah belasını vermeli bence..Beni bu hale getiren o gün oldu..Herşeyimi o güne borcluyum..Borcumu da bı şekilde ödiceme inanıyorum.Borç yiğidin kamçısı derler..Ne alaka çözemedim ben..arada böyle saçmalayan atalarımız da varmışş..neyse bu konular beni aşar..AŞMAK..dağları aşmak,denizleri aşmak,engelleri aşmak..ama en önemlisi kendini aşmak..ben kendimi aştığıma şuandan itibaren inanıyorum..Bazen durur..kendime inanmaya çalışırım..kendimi kandırmak gibi birşey..çoğu kez de kanarım..coğu kez de kendımı kandırıp,beraber boşluğa dalarım..aha daldım..


değişik bi tarzda yazdım..bakalım böyle yazınca noluyormuş?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

lanet olsun o gunlere gercı bı bakıma ıyı oldu kotu bı esprı yaptıgımda bı arkadasımın bu esprıyı yaptıgını soyluyorum ve anlayıs gosterıyorlar :D:D:D:D

Yorum Gönder