5 Ağustos 2008 Salı

Yazıyorum da noluyo-15-bebek


Yine hazırlanıyo bu ikisi..Kesin yine bi yerlere gitcez..Ulan yine şebek gibi maskara etcekler beni ya..Ne biçim anne baba lan bunlar..İnsan da biraz vicdan olur,düşünen yok halimizi..off mina koyım bindirdiler arabaya..umarım bunaklardan birine gitmiyoruzdur öyleyse işimiz var cidden..Arabada biraz kestireyim de orda ebem skilcek ne de olsa dur uyuyayım biraz..
''oyyyy yerim bunuu ne tatlı şeyy bu böyle yaa,ay kıyamam uyuyomusda aggugugu,,şirin bebecik''
hasstr..gelmişiz..kim lan bu..hay tipe bak ya..korktum lan bi an..kıyamazmısmıs uyuyomussmuss lan uyandırıdn işte..du ben seni bi rezil edeyim de..ağlayım da gör sen..
hee noldu tutuştun dimi..haha cok zevkli ulan bu..''oyy canım yok bişi hadi uyu sen'' dediğini duyar gibiyim..lan annem mi geldi?..ağladığımı duymuş olmalı.hep bu karı yüzünden...şimdi içeriye götürcek beni...işte başlıyor işkence..
Aslında bunlar hep o hain annemle bababım sinsi planları..yer miyim ulan ben..güya beni şebek edip yorup gece uyumamı saglamak..onlarda kendi dalgalarına bakcaklar..ki zaten bende o dalgaların bi eseriyim..yokk arkadaş sksen uyumam bu gece..intikam hacı kusura bakma..bababım tüm planları altüst olcak ama bende kendi dalgama bakarım arkadaş..
ahanda geldik içeri..iki el çırpıyım da sevinsin garipler..şimdi ortaya salcaklar ve sahne benim..aslında güzel iş lan..tüm gözler üzerinde falan..yok yok vazgectim istemez arkadaş..
ahanda şu pçe bak..nasıl da bakıo bana..tahtını elinden aldım diye..3-4 seneye kadar once sahne onundu..hani şu beni uyandıran godzilla tipli kadının oğlu..ben şuna oynayım da biraz öle bakmak neymiş görsün..gel lan buraya..burnunu sıkayım..haha..kulagını mı ceksem acaba..yoksa bi şaplatmı patlatsam..ahanda agladı haha..küçüğüm oğlum ben bana kımse kızmazzz..aglama lan..az once delıkanlı delıkanlı bakıyordun noldu şimdi..git ananın koynuna..iyi bi ders olmustur sana herhalde..
ulan bu buyuklerı de anlamıyorum lan..cocugu dovdum guluyolar..napsam guluyolar..bı annem altıma yaptıgımda gulmuyo..onun dısında herseye guluyolar..buyumek kotu bişi sanırsam..ama buyuyup bu ıskenceden kurtulmak ıstıyorumm..
eyy akrabalar sıze seslenıyorum..hadı bu gece herkes odasına cekılsın..benm tahtımı ele gecırcek bısı getırın lan dunyaya..hadı ızın verdım mına koduklarım..tıplere bak yaa..aha bırı bana dogru yaklasıyo..
''oooo agugugu..canım canım canımm''
lan agugugugu ne be..hay bu benden de şebek oldu lan..ayy bakamıcam tıksındımmm..ulan bıde bı fırmada yonetıcıymıs lan bu..senı oraya yonetıcı yapanın aklına ben..
baska yone gıtmem lazım yoksa bakamıcam abi ben bu tipe..aha şurda bir kel var..gel kel lan buraya sen sen..ooo tam sebek edılcek tip..çekngen bu amcamız..lan sana diyorum..ustune alınmamazlık etme..hay sen gelmıyorsan ben geleyım..he geldım...al lan beni kucağına..eğlence başlıyor.
''şap şap şap''
iyi ses cıkıyor..kıpkırmızı oldu lan bu utanmaktan..iyi hedef secmısım kendıme..millet gülüyor ya ona gülüyolar sandı utandı..off sıkıldım bu kelden ya..hadi kel görüşürüz..
Şu amca nezaman gelsem orda lan..kalkamıyor..aslında genç bişide saç ve diş sayısına bakarsak nerdeyse hemen hemen benim kadar dişi ve saçı var ama saçları beyaz renkli..hep orda ulan o..sıkılmıyormusun amca orda ya..uzakdan gülüyo bana..yok gelmem ben senin yanına..öle gözümüm içine bakma
öle acındrma kendini boş yere..offf ulan bitsin eve gidelim lan..baba hadi valla uyucam sizde ne bk yerseniz yiyin gece..aha duydumu lan beni gdiyoz lan eve...aslan babam bee..ama az önce dediklerlim şakaydı..gece rahat yok ulan size..şimdi biraz uyuyayım da akşama enerji toplayayım..

1 yorum:

Piedra dedi ki...

anaaa bu benim bebekliğim lan.. bebekliğimi çalmışlar =)

Yorum Gönder