7 Kasım 2009 Cumartesi

yazıyorum da noluyo-31-


*ne kadar uğraşırsam uğraşayım yok olmuyor.denedim,ettim ama olmadı.ben erkeklerle emesen muhabbeti yapamıyorum.vallaha da olmuyor billaha da olmuyor.denedim çabaladım ama netice vermedi.kızlarla ederken sorun yok ama gel gör ki erkekle muhabbet edemiyorum.nedenini buldum.sorun ben de değil aslında.örnekliyim hemen;

ben:aga naber lan a***k :D
erkek olan arkadaşım:iyi lan g** senden naber

ben:abi işim var sonra konuşuruz.....


oldu mu ee be güzel arkadaşım benim,oldu mu o simayıl ? ne o şirin sımayıl.gerçeğini gözümün önüne getiriyorum,iri yarı,kıllı mıllı bi erkeksin.ama gönderdiği sımayıla bak:''''.ne güzel girmiş olaya,g** falan.ama o sımayıl beni benden alıyor işte.ben soğumayayım da kimler soğusun emesende erkek muhabbetinden.


*bu saçta insan gibi mi? biz küçükkene kısa,kısa,kısa sonra birden uzun oluruz ya,benim saçım da vallaha boy attı lan birden.



devamı için tıklayınız:

0 yorum:

Yorum Gönder