14 Kasım 2009 Cumartesi

yazıyorum da noluyo-32-


*benim ekmek arasına birşey koymaya üşendiğinden yavan ekmek yiyen arkadaşım var.ismini deşifre etmeyeceğim ama beni tanıyan birkaç kişi bu arkadaşın kim olacağını tahmin edeceklerdir.

*geçen yazımı gruba mesaj atarken mesaj başlığına ''y''koymayı unutmam ve millete ''azıyorum da noluyo-31'' şeklinde mesajı yollayacakken son anda farketmem.az kalsın felakete yol açıyordum.hemi de bu felaket serinin 31.yazısında başıma geliyordu.gelmedi ama.ajdarın tekrar şarkı söylemeye başlamasından daha beter bir felaket olurdu.

*o değil de kendimi geçen gün bez bebek izlerken yakaladım.

*bu yazılardaki sansürleme işini anlamıyorum.adam küfür yazacak,küfrü k*für şeklinde yazıyor,ne yani ben anlamadım mı senin küfür ettiğini ? veya yine ne yani o sansürü koyunca çok mu edepli oldun lan ? ne oldu bir anlet hele.sanki o sansürü koyunca insanlar çakmadı değil mi lan onu ? '' ana ne demek ki lan k*für? ''.insanları salak yerine mi koyduğunu sanıyorsun lan sen ? ya illa her hafta dellendirecek biri çıkıyor beni ya !! senin ta **** *****. yıldızları sen doldur.belki iyi birşey çıkar.



devamı için tıklayanzi

0 yorum:

Yorum Gönder