30 Ocak 2010 Cumartesi

yazıyorum da noluyo-42


*ben şu yeryüzünde soruyla sevişen öğrenciye nasıl bir tanım yapacağımı bilemedim. ''off abi ya soruya bak mükemmel'',''kesin çıkar bu he'', bunlar normalliği normal olan kısmı ama daha ileri gidip;''abi çok hoş lan bu soru,hayran kaldım resmen''diye devam eden resmen soruyla ayak üstü sevişen öğrenci modelleri var.

*herhalde şu yerinyüzeyindeki en büyük hayal kırıklığı tivitırda followladığımın beni followlamamasıdır. o an kendimi öylesine bir hiç gibi hissediyorum ki anlatamam. mönitörü kapatıp ağlamışlığım var desem yalan olur ama çok üzülüyorum bu durumda. ben çektim başkası çekmesin diye beni followlayanları elimden geldiğince followluyorum. iyi insanım aslında lan ben.

*hazır follow,tivirır demişken followlamak isterseniz may tivitır http://twitter.com/aysberg34

*ben 5000 beleş mesaj hakkı varken artistik yapıp 2.mesaja geçip,daha sonra mesaj hakkı bitmesi yakın hangi sesli harfleri silsem anlam bütünlüğü bozulmaz diye boncuk boncuk ter döken insana gülerim arkadaş. kimse de sen neden gülüyorsun diyemez.

devamı şu yönde>>

0 yorum:

Yorum Gönder