22 Ocak 2010 Cuma

yazıyorum da noluyo-41


*şu hayatta çirkin özgüveninden daha büyük özgüven görmedim ben vallaha.direkt mantık şu: ''lan çirkinim amuna koyam,daha ne kadar fazla çirkinleşebilirim ki''
*yıllardır büyük bir yalnış içersindeyiz dostlarım. evet yanlış bile değil yalnış içersindeyiz. yıllardır hapşurana çok yaşa deyip,öksüreni pas geçmedik mi ? şimdi size soruyorum,sizce hapşıranın mı çok yaşamaya ihtyiyacı vardır,yoksa öksürenin mi ? ben hiç hapşırdıktan kısa bir süre sonra öleni görmedim. zaten nasıl becerip öldüyse hapşırıkla, haketmiş o ölmeyi. ama öksürük yüzünden öleni gördüm.
*feysbuka üye olalı 2 seneyi aştı. ilkokul arkadaşı bulma modası da çoktan geçti ama ne hikmetse benim ilkokul arkadaşlarım beni yeni yeni bulmaya başladı. sanırım bu da tek taraflı bir çalışmadan ötürü olsa gerek. ben aramadım. daha doğrusu arayamadım.ismini hatırladığımın soyadını hatırlayamadım falan filan. belki arama şartları uygun olsa yine aramayacaktım. neyse ben de en nihayetinde kavuştum hepisine birer birer. ama hepsi bildiğin adam,kadın olmuş lan. yolda görsem abi çekerim yane,o derece. hepisi olgun olgun bireyler. hayat  onları benden daha fazla yormuş sanırsam,bu kadar olgun olma sebepleri bu olsa gerek. allahtan benim böyle sisokko şeyler yazdığımı daha bilmiyorlar da bu satırları okumayacaklar. veya okuyacaklar ve kılasik ilkokul buluşma eventsinde ağzımı burnumu kıracaklar.




devamı şu tarafta >>

0 yorum:

Yorum Gönder