15 Ocak 2010 Cuma

yazıyorum da noluyo-40-mini hikaye


Hikayenin öncesi için tıklayınız.
*****
Bayram tatilinde kendimi feysbuktan Burcu'yu bulmaya adadım. Zaten 3de uyandım. Bu saate kalmamıştır bayram falan . Derhal bilgisayarın power tuşuna yöneldim.Aklımda Burcu vardı tabi.Power tuşunda,ekranda,klavyede,her yerde Burcu vardı.Derslere hep geç kaldığımdan onu net görebileceğim bir açıya oturamıyordum da zaten. Bütün ders boyunca kızın saçlarını kesmek zorunda kalıyordum. Ne romantik ! Neyse hemen feysbukuma girdim.Arama şeysine hiç bu kadar heyecanla basmamıştım. Feysbuka Burcu yazınca 89bin adet sonuç çıkıyor. O da yaklaşık.Daha da fazla da feysbuk gözümü korkutmak istemiyor olsa gerek. Ama olsun, büyüdük diye kimse harçlık marçlık vermiyor zaten,bari Burcumu bulayım da biraz teslli olsun bana. Umarım Burcudur adı da. Orası da muamma yani.Ya feysbuku yoksa. Bu da ihtimal dahilindeydi ama o da olsundu anasını satayım. Bulacağım onu,kafaya koydum bir kez. Laz inadım da tuttu.Büyük bir azimle başladım ancak 12. sayfada sıkıldım. Benim laz inadım da bu kadardı anca. Köreltmişti böyük şehirde yaşamak ana değerlerimi.Bi şu koca burnum körelmedi şu büyük şehirde.

0 yorum:

Yorum Gönderme