12 Ocak 2010 Salı

yazıyorum da noluyo-39


*yok arkadaş,ne yapsam ne etsem olmuyor. şu q harfine acayip gıcığım. ilk gördüğüm yerde ağız burun dalasım var. yok ecnebi harf diye değil bu kinim. ona bakarsan w de ecnebi harfi ama severim onu iyi çocuktur. bir yanlışını görmedim. x'te öyle. hatta bu xlerden bir kaçı yanyana gelince beni benden alıyor.ama bu q'a uyuzum ben arkadaş ! herif resmen k ve g'nin katili. ben katilleri sevmem o yüzden q'yu sevmiyorum ben.
*q'nun  suçlarından bazıları;
>qanqa'da iki k'yi katletmiş.
>qörüşürüz'de bir g'yi katletmiş vs vs vs.
*hoşgeldin 2010.velkam 2010,zart 2010,zurt 2010. bir allahın kuluda görüşüz 2009,sağolasın,zahmet ettin geldin demiyor. ben yeni yıl olsa tam 1 sene sonra başıma gelecekleri bilir, hiç kimseye şans,mutluluk,para,karı kız getirmezdim. işte biz bu yüzden her sene baştan kaybediyoruz. söz 2010 ben diğerleri gibi olmayacam,bir sene sonra seni nasıl karşıladıysam öyle uğrulayacağım.

devamı bu tarafta

0 yorum:

Yorum Gönder