1 Ocak 2010 Cuma

yazıyorum da noluyo-38


biz avatarı ilk böyle tanıdık
*avatar filminin afişinde 'titanic'in yönetmeninden'' yazıyor. ben az biraz sinemadan anlayan biri olsam ''oha adama bak o kadar yıl geçmiş anca yeni film çekmiş,ne sisokko bir yönetmen lan bu'' derim. ama allahtan az birazdan daha az anlıyorum da sinemadan, bunu bile diyememedim.
*geçen yazımda jopanya bizden 7 saat geride demiştim,yanılmışım. boş anıma denk gelmiş. biz onlardan 7 saat gerideyiz. bir de neyimize güvemişsek adamlara 7 saat avans vermişiz. düzeltmeyi yapan herkese teşekkürler.
*şu yeryüzündeki en cehennem azabını yaptığım espiriyi anlatarak çekmişimdir.
*yeni zelenda bizden   önde olduklarından,yeni yıla bizden önce giriyorlar  ve biz bir nebze de olsa kullanılmış bir yıla girmiş oluyoruz.yani girdiğimiz yeni yıl bile biraz da olsa eski.hayat mı lan bu.
*nerede kahverengi gözlüklü bir insan görsem o insana sahip çıkmak istiyorum. o bizim eskimeyen değerimiz. koruyup kollamak lazım.
*buradan yazılarımı çalıp kendi yazısı gibi gösteren insanoğullarına sesleniyorum ! yok lan kızmayacam. sadece uyarıcaktım sizi. kız mız düşer ayağına yapıyorsanız bunu hiç boşa uğraşmayın. benden size dost tavsiyesi.

devamı şu tarafta>>

0 yorum:

Yorum Gönder