26 Aralık 2009 Cumartesi

yazıyorum da noluyo-37


*acaba kim buldu pırasadan yemek yapmayı yav. eğer kim bulduysa helal olsun vallaha.bu kadar sevilmeyen ama bi' o kadar da popüler olan birşey icat etmek kolay olmasa gerek. saygılar pırasadan yemek yapmayı bulan insan.

*en sonunda feysbukuma kadar dayandılar lan ! meyil olarak verdikleri piskolocik baskı yetmiyormuş gibi şimdi de başka yollardan ulaşmaya başladılar bana. geçenlerde biri ekleme talebinde bulunmuş. taş mı taş ama. ayıp olmasın diye kabul ettim ben de bu nazik ekleme talebini. bir baktım ki o cinsel gücü artırıcı   ilaç reklamlarıyla dolu lan profili. allahım yeter !
*iki ucu boklu değnek diye şikayet edene kadar şükretsene be ademoğlu ! dua edesin ki bok çukuruna düşmememiş değnek. bir de bu yönden bak olaya.
*nerede çift elle mesaj çeken bir insan var, anlayın ki o daha yeni sevgili edinmiştir. nerede de tek elle mesaj çeken biri var,o da uzun zamandır bir ilişki içindedir.
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder