18 Aralık 2009 Cuma

yazıyorum da noluyo-best of


*bu hafta yazımı tam yazamadım ama benim suçum yok vallaha. çok çabuk cuma oldu. bu kadar çabuk olmuyordu cuma yav. neyse ama oldu artık,ne edek ? eski yazılardan ''best of''ları seçtim sizlere ben de. hem benim de bir ''best of''umun olmasının zamanı gelmişti. ama bunları seçerken çok eski yazılardan seçmeye gayret ettim ki yeni okuduklarınızı okuyup sıkılmayın diye.

*kel insanların omuzunda,göğsünde ve müstakil bazı yerlerinde aşırı kıl olması bence yaradanın onlara oynadığı bir oyun.en olması gereken yerde yok,ama en ofsayt yerlerde evlere şenlik.
*tam önemli bir mesaj beklerken operatörün attığı mesajı görünce ki hayal kırıklığı,trafikte ilerlemeyen tek şeritte beklemenin verdiği hayal kırıklığından daha beter.

0 yorum:

Yorum Gönder