11 Aralık 2009 Cuma

yazıyorum da noluyo-36


*moralim bozuk başlıyorum yazıma,ulan feysbukunda ''iğrenç espiriler'' diye hayran sayfası var ve binlerce hayranı var ama ben iğrenç espiri yapınca '' bi siktir git ays'' oluyor. alındım vallahi.
*eskiden hbb diye bir kanal vardı. ara sıra yabancı şarkı verirdi,ben de ilkokul zamanlarında  oradan şarkı ezberleyerek kızlara hava atmaya çalışırdım. atabildim mi hayır. zaten o gün bugündür ingilizceylen de aram iyi değil.
*gugula ''ismail yk bayram özel'' yazıp siteme giren insan. seni istemiyorum lan ben sitemde.
*bence şirin kızların göt,bok,sıç gibi kelimeleri kullanması yasaklanmalı.özellikle de osurmak kelimesini kullananlara müebbet hapse varan yaptırımlar uygulanmalı. kızım sen şirin kızsın,şirin ol az biraz.
*o değil de osurmak ne acayip aslında. bazı ortamlarda insanlar kahkalar atıyor biri osurduğunda,ama gel görki bazı ortamlarsa bu olaya esefle kınama gözüyle bakıyor. napacağımı şaşırdım.




devamı şu tarafa gittti >>>>>>

0 yorum:

Yorum Gönderme