4 Nisan 2010 Pazar

Yazıyorum da Noluyo-51


*bana kedi daha bir tırsınç geliyor nedense. köpek kovaladı mı çık bir ağaca, tamam kurtuldun, ama kedi oraya da çıkıyor namussuz. bütün çocukluğum bu korkuylan geçti. elimden geldiğince kedilere saygılı davrandım.


bu bile  benden daha ünili (gugula üniversiteli yazınca çıktı)
bu bile benden daha ünili (gugula üniversiteli yazınca çıktı)


kestirdikten sonra
kestirdikten sonra


uzun saşlı hali
uzun saçlı hali


avatarı ilk biz böyle tanıdık demiş miydim ?
avatarı ilk biz böyle tanıdık demiş miydim ?


*2 yazı üstüste merhaba dedim diye, bir tarafım kalktı, kimse bana ‘’sana da merhaba” demedi diye artistlik yaptım. gelip ağzımı burnumu kırsaydınız, hiç karşılık vermezdim. haklıydınız vallağ.
*”kontör” dönemi bitti, ”türksel bana 5 milyon borç versene” dönemi başladı. herkese hayırlı olsun.
*bence en yedirilebilite oranı yüksek şaka, 2 nisanda yapılan şakadır. millet 1 nisandan çıkmış, kimse bugün şaka maka yapmaz modunda. bence de 1 nisan bu yüzden var ama insanoğlu bunun farkında değil. ama sayemde artık sizler de farkındasınız.
*o değil de avatarı izleyemedim. artık şov tivi verince izlerim, ne edek ?
*18-25 yaş arası türk erkeğinin en büyük sorunu: iett’de açılmayan cam !
bir güzel bayan yaklaşır yanınıza ve ”şu camı açabilir misiniz” der. siz de gururlu bir şekilde ”tabi ki”,”elbette”, ‘’sen iste yeter bebek” cinsinden cevap verirsiniz. ama o kadar uğraşıma rağmen inatlan açılmaz o lanet cam ! kız her ne kadar gerek yok dese de, gurur meselesi haline gelir o cam. ama açılmaz lanet cam. allah belanı versin lan cam. ileride erken boşalmama sebebi vallağğğ !!
*halı sahada ikili mücadele özelliğimi artırmak için, yoğun saatlerde daha çok metrobüse binmeye karar verdim. oradaki 3lü 5li mücadelelerin çok faydası olur eminim.
*bir ara gerçek hayatında da ”zua” şeklinde gülen insan vardı, noldu ona ?
*saçı uzunkene onu kestirdikten sonra insan ne kadar tipsiz olursa olsun o an acayip yakışıklı gibi görüküyor. ben de saçımı sırf ”o an”ı yaşamak için uzatıyorum. belki o araya bi kız mız düşer.
*o değil de her tipin bir alıcısı yok muydu ? benim alıcımın nesli tükendi sanırsam.
*anne ve baba ikilisinin herşeyden bir şey çıkartabilme yeteneğine uyuz oluyorum. ulan bir şey olmasa bile ben de varmış gibi heyecanlanıyorum, onlar da ”aha yine bildik, anneyiz, babayız ya biz, ondan bildik” şeklinde havalanıyorlar, daha çok uyuz oluyorum.
*ne kadar belirsiz bir cümle oldu, herşeyden bir şey çıkarma, bir şey yoksa da vardır. zart zurt.
*he bir de yabancı şarkı çaldığında ”ya anamıza bacımıza küfür ediyorsa” diyen adam, sen nerelerdesin yahu ?
*naparsam yapam üniversiteli tipi yok ben de. o kadar saç uzattım, ucundan kıyısından üniversiteli tipi gibi olurum diye ama olmadı. üniversiteli saçı olmadı. ama bunda benim saçımı ”ıssız bir adaya düşersem saçım nasıl olur” şeklinde uzatmamın payı da var sanırsam. bir de gözlük takacağım. belki o yüzden tam üniversiteli uzun saçı olmadı.
*ileride tükkan, lokanta ve benzeri sistemde bir şeyler açarsam sonuna 25,30 falan ekleyeceğim. ”başka yerlerde de şube var, sen nasıl ilk kez duydun lağğnn *mcık” imajı vermek için. hakiki aysberg lokantısı 47 mesela.
*yazdıklarında anlattıklarında kendilerini ezik, mal,zavallı,tipsiz gibi gösteren tipleri gerçek hayatta görünce ”aaa aslında ne kadar karizma adam, kendine haksızlık ediyor” durumu ortaya çıkıyor . ben de kendimi ezik,tipsiz, mal gösterterek gerçekte ne kadar karizmatikim aslında durumu yaratmaya çalışıyorum. belki arada kaynarım işte.
*avukatlık mesleği sanki artislik mesleğini çağrıştırıyor bana. ne iş yapıyorsun,avukatlık, ya sen, artistlik.
*neyse bu kadar saçmalama yeter. sınav haftası bu kadar çıktı. her ne kadar sınavlara çalışmasam da varlıkları adamın .mına kouyor. gittim ben.

0 yorum:

Yorum Gönderme