10 Nisan 2010 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-52


*yarın sınava gireceklere çok mühim bir öneriylen giriş yapmak istiyorum bu haftaki yazıma;
sınava girdikten sonra muhakkak sınavdan çıkın.
*tamam tamam, teşekkür etmenize gerek yok.
*ortak kullanımlardaki bir tuvalete girersiniz (alış veriş merkezi, okulu vb işte) ve ortam müthiş derecede b.k kokar. ve tuvalatte de sizden önce kimse yoktur. büyük ihtimalde bu koku sizden hemen önce çıkan bir zat-ı muhteremin işidir. tam o sırada siz ellerinizi yıkarkene, biri tuvalete girer ve o mükemmel koku adamın yüzüne çarpar. o an ortamda siz ve o koku olduğundan, kokunun ihalesi size kalır. ve adamın yüzündeki ”off amuna koyayım, nasıl zıçmışsın be adam” ifadesi de işin bonusu olur.
*benden önce girip zıçan adam, allah belanı versin lan.
*insanlar ikiye ayrılır. küçük burunlular ve burnunun ucunu görebilenler.
*bence şu kıza hava atmak için adam tutup onları dövme modası geçti. hem inandırıca da deel. ben tam tersini yapacağım. adam tutup kendimi dövdürtcem. en azından hava atacağım kız ”ayy aşkığğmm, çok cesursun” der.

*ama önce bir ayyy aşkığğğm bulmam lazım.
*insanlığın en büyük sorunu, bir hafta boyunca kasıp düzene soktuğun uyku düzeninin bi cumartesi akşamında bozulmasıdır.
*ileri de kendim gibi beyaz tenli bir bayanlan evlenmeye karar verdim. böylecene aldatılıp aldatılmadığımı daha kolay öğrenebilirim. iki beyaz tenli insandan sanırım yine beyaz tenli bir evlat çıkar. karıcım sana güveniyorum ama garanti olsun işte.
*çocuğa yüniseks bir isim vermek nasıl bir ebeveynlik anlayışıdır yahu. isim mi yok başka?
*diş macununun ortasından sıktı diye ayrılmaya karar verenlere bir öneriyle devam edem;
dış macunun kıç bölgesine bastırtınca, ortadaki boşluk doluyo. hadi başırın, gidin 3 çocuk yapın.
*peki ya yuniseks isimlilerin evlenmesine ne demeli. görkem ve denizin düğününe herkes davetlidir. ee hangisi gelin, hangisi damat ?
*siz de mi zenci kalecilere bir türlü alışamadınız ? gelin o zaman toplaşalım.
*peki buna ne diceksiniz ? aynı yuniseks isimli iki kişinin evlenmesi. deniz ve deniz çiftinin düğününe herkes davetlidir.
bu da yalnızlık mı be ?

*yalnızlık; iki kişilik beleş bilet bulduğunda ikinci kişiyi bulamamaktır.
*emesen mesıncıra kendi pisimden girdiğimden kelli hep parolamı hatırla şıkkı işaretli. geçen başka pcden girem dedim şifremi unutmuşum. ahh teknoloci. insanları tembelliğe alıştırıyorsun.
*ahh teknoloci dedim de ayo teknoloci şarkısı geldi akılıma birden.
*ya bu hafta kısa oldu birazcık. bari istekte bulunayım da yer dolsun. biloğ ödülleri diye bir yarışma var. ben de o yarışmaya katılmış bulunmaktayım. aşağıdaki linklere tıklayarak bağa oy virsenize. bakın şirinlik olsun diye cümlenin sonuna doğru şivemi değiştirdim. ne yavuşak adamım ya. ben olsam vermezdim kendime oy moy. neyse olur da verirseniz telefon nonuzu falan istiyecek. korkmayın bi hohlayıp kapatacak. hade, hediye kazanırsam ortaksınız he.
linkler şu ve bu. hadi aslanlarım, beni birinci edin. olmadı fatih ikinci gibi videyo çekip halka sesleneceğim. ( he bu arada http://2010.blogodulleri.com/register dan üye olmanız lazım)
*allağ, az sonra feysbuk kapatma eyilemi başlayacak. millet kapatmadan yayımlayam şu yazıyı.
*haftaya daha uzun bir yazıylan görüşmek üzre.

0 yorum:

Yorum Gönderme