9 Haziran 2010 Çarşamba

Yazıyorum da noluyo-60


* ve bu hafta da karşınızda tahmin edeceğiniz üzre ben.tamam surat asmayın, yine mi sen lan diyerekten. siz de haklısınız. ben de her hafta karşımda beni görmek yerine ne biliyim nikolü görmeyi yeğlerim ama hayat işte. eldekiyle idare etmek lazım.

* geçen bir gün, pileylistime bilgisayarımdaki tüm şarkıları atıp, kafana göre takıl seçeneğini seçtim. alttan güzel güzel çalıyor, dmx, eminem, the game falan. ama aradan zortlayan serdar ortaç-şeytan şarkısı az kalsın intihara sürüklüyor idi beni. nasıl girmiş lan o şarkı benim pisime. bence kesin amerikanın parnağı var bu işte.

* alt komşum ve alt komşumun karşısındaki komşuma bir gün gidip ”graham bell isimli bir amca bundan yıllar evvel insanlar birbiriyle daha iyi iletişebilsin diyerekten telefonu icat etmiş. tabii o buna telefon dememiş, telephone demiş ama biz türkler işte buna telefon demişiz. sizin bundan haberiniz var mı, ey alt komşum ve alt komşumun karşı komşusu ? ” diyerekten soracağım. lan günün belli saatlerinde ”assssiiiyeeeeğğğğ, asiiyeğğğğğğ” sesleriylen irkiliyorum.

* geçen hafta yurovizyon neticesi ilen ilgili çok şey geldi aklıma yazacak ama aradan bir hafta geçince hiç yazasım gelmiyor yurovizyonlan alakalı. zaten bir ikinci olduğumuzu biliyorum, bir de birinci olan ablanın sevinç gösterisini gördüm. he bir de almanya kazandı diye biz de kazandık len ehe ehe diyerek gülen yaklaşık 1 milyon türk genci.

* ya almanya kaybedince biz de kaybetmiş sayılırızdan daha ötesi, üst kattaki komşunuz çocuk yapınca biz de yapmış sayılıyoruz gerçeğidir. kaç kaplan gücünde zırlıyor bu velet anlamadım vallaha.

* ya bizim mahallenin muhtarı vefat eylemiş. o yüzden yeni muhtar seçilecek. mahalleyi seçim heyecanı sardı. ama en son muhtarlık seçiminden bu yana muhtarlığa aday olmak için gerek şart olan ” kötü vesaikalık ve bıyık” geleneği bu muhtar seçiminde de baş gösterdi.

* şu hayatta formspring adlı sitede milletvekili edası ilen soru yanıtlayan insana küfredesim var. hatta da ediyorum. hay skiyim seni ben.

* küçükken bir şeyini çalıdırınca anneler neden döver anlamam anasını satayim. zaten mağdur durumdayız. bir de sen vur. ben de bu gerçeği fırsat bilip gıcık olduğum arkadaşımın pisikletini çalmıştım. ama yine anneden dayak yiyen ben olmuştum. off nerede yanlış yapıyorum ben hep ?

* dünya kupası heyecanı sarmaya başladı herkesi. hangi takımı tutacağıma daha karar vermedim ben. hanriden ötrü fransyayı tutabilirim. ama onların da teknik direktörleri çok tırt bi adam. o adamlan iş yapamaz fıransa. lan kaptırdım kendimi mizahsal futbolda yazı yazıyormuşum gibi anlatıyorum. birinizde ”lan ays, ne diyon sen? ” demiyor. konu şeydi. dünya kupasını kazanınca vermiyorlar lan o kupayı kazanan ülkeye. sadece bi kaldır maçtan sonra, git ülkende iki tur at, sonra kupayı geri ver bize diyor fifa. böyle tırt bir organizasyon mu olur lan ? insan fifalığından utanır biraz.

* ya hitler yaşayaydın kesin biz türkleri almanlardan daha çok severi vallaha. ahh işte ömrü yetmedi de göremedi bu günleri bıyığına kurban olduğum.

* yine sınav zamanı ve yine final dönemimde 0 çekmiş bir adet aysberg. nolacak benim bu okuma eylemim. ama bütlerde çalışıp hepsini vereceğim. … niye kimse aldırış etmedi bu söylemime ?

* lan kel erkekler. kızlar kel erkeklerden falan hoşlanmıyor. boşunuza kendinizi kandırmayın oğlum. gerçi uzun saçlılardan da hoşlanmıyorlar. kısa-uzun arasından da. manyak lan bu kızlar. ben hepsini denedim olmadı. hasktir. kızlar sanırsam benden hoşlanmıyorlar.

* vay ve şaka maka 60. yazıyı da devirdik. kah güldük, kah gülemedik, kah güldük demiş miydim ? demiştim evet. aklıma başka bir eylem gelmedi. anca bu iki duyguyu yaşamışız lan. ne tırt bir ilişkimiz varmış aslında sevgili okur. neyse. 100. ne biliyim 500. yazı da falan buluruz yeni eylemler.

*tahmin edeceğiniz üzre bu haftalık da dı end.

0 yorum:

Yorum Gönder