29 Mayıs 2010 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-59


*her cumanın ertesi olduğu gibi, yine huzurlarınızda aysberg.

*bu haftayı iğrenç bir espiri ile açmak istiyorum;

feysbuktaki arama butonunda arama diyorsun ama o arıyor.

*tamam. edin küfürlerinizi, ben bekliyorum. ma bitince haber verin de yazıya başlayayım. bitti mi, tamam. oğlum ana bacı katmasaydınız lan küfürlere ama.

*lost’ta bitti be.

*sevgililer müjde ! anayasada yapılan değişiklik ile 1 hazirandan itibaren sevgililerin el ele tutuşma zorunluğu kalkıyormuş. kurtuldunuz saatlerce el ele tutuşma eylemi sonrası, terden tuz yatağına dönen avuç içlerinden. bir de hökümet çalışmıyor derler.

* yok be oğlum lost izlemiyorum.yukarıdaki iç geçirme olayı, lost izleyen binlerce okurumun hislerine tercüman olmak içindi sadece.

*zaten artık izlemeye de kalkamam bu saatten sonra. arkadaşım dizinin sonunu söyledi. cek ölmüş dedi. asktir. ben de söyledim. izlemeyen varsa siz de izleyemeyeceksiniz. düşünsene ilk bölüme başlarken, ceki göreceğim. onun hep öldüğünü bilmiş olacağım.

*hala çift telefon taşıyan insanlar varmış lan. ben onların nesili tükendi sanmıştım oysa ki. geçen birini yolda gördüm, gittim sarıldım. demek hala var sizden he diyip, gözlerimden iki damla yaş süzüldü.


rimi rimi ley li ley li limi ley rimi rimi ley li ley li limi ley rimi rimi ley li ley li limi ley rimi rimi ley li ley li limi lehey

*akşam yurovizyon mözik yarışması var. hem bütün sene yarışma hakkında atıp tut, yok yarışma siyasi, yok komşu komşuya oy veriyor, almanyadan çok oy alırız olum, hem de bir başarısız olduk da mı, kıyameti kopar. hemen 1 sene evvelden seneye kim gitsin tartışmalarını başlatırız. acaip bir milletiz.

*bence en güzeli rimi rimi ley’le katıldığımız yarışmaydı. resmen yurovizyonla daşşak geçer gibiydik lan.

*gugula aysberg yazınca ilgili aramalar kısmında aysberg marul ve aysberg ahşap çıkması, beni çok ama çok üzüyor a dostlar.

*aslında losttun sonu ”ve cek uykusundan uyanır” şeklinde bitseymiş ya. düşünsenize dünyada en çok insanı dumura uğratan olay olarak tarihe geçerdi. ah şu senaristler. beni yapacaklardı var ya şu diziye senarist.

*tavşanlı linyitspor diye takım adı mı olur yav ? çok komik geliyor bana nedense. kütayha’nın ilçesiymiş tavşanlı, linyitte suponsorları. ya takımın adı kütayhanın bir ilçesi spor olsa bile daha iyi olurmuş be.

*o ismiyle dalga geçtiğim tavşanlı linyitspor, adana demirspor’u eledi bank asya’ya çıkma maçında. herhalde adana demirspor’lu oyuncularda isimden ötürü pek ciddiye almamış olabilirler tavşanlıyı.

*he unutmadan bakınız: (aysberg’in adana demirsporlu olması).

*2016 avrupa şampiyonasını alamadık diye üzülmeyelim bence. tff bir yazılım yapmış, ”her organizasyona otomatik olarak katıl” seçeneği işaretli o programda. 2020′ye şimdiden aday olmuşuzdur.

*oğlum çocukluk dönemi nasıl bir şey lan. mahallendeki çocuklar dışında hiç kimse ile iletişme şansın yok ama yıllar sonra büyüdüğün de bir adam/kadınlan konuştuğunda sen çocukken ne yapmışsan o da aynısını yapmış. hani ben çocukken maldım, yaptım diyorsun ama herkesin aynı mallıkları yapması insanı rahatlatıyor vallaha. bence bilim adamları bu veletler arasındaki gizli iletişimi çözmeliler.


işte gerçek bilim insanı.

*bilim adamı demişkene,bu bilimin adamları canı istediği herşeyi araştırabiliyor mu?
-oğlum lan canım çok sıkılıyor ne araştırsak be hacı?
-hımmm. aha buldum. kürek sesinin, insan organizmasına haftanın hangi günlerinde, güneşin dik açısıyla doğru orantılı olarak, klasik müzik eşliğinde ve içlik giyinmiş bir insandaki etkilerini, periyodik olarak araştıralım. nasıl araştırma kanka?
- bunun için 100 adet gönüllü lazım. haydi hemen başlayalım.

*haydi millet ben kaçtım. gidip şu araştırmaya gönüllü olmak için adımı yazdıracağım.

0 yorum:

Yorum Gönder