22 Mayıs 2010 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-58


*ben geldim.
*aslında daha erken geleceğ idim ama, canımdan çok sevdiğim fayrafoksumun başına bir iş gelmişti de onla uğraştım. neyse uzatmadan konuya girelim.
*bugünkü yazımda neler mi var? feysbuku çökertmenin yolu, kısa yoldan seri katil olmanın püf noktası,beni kaç kişi okuyor anketi,allah’ı Seven 999.999.999 kişi arıyoruz..!, hepsi ve daha fazlası az sonra..
*yıllar önce bir gün, okula giderkene, kapıyı kapatmayı unutup öyle gitmişim okuluma. o gün bugündür annem ben evden çıkarken ”kapıyı iyi kapat” diyor. ve sanırım bu ben de aşırı derecede özgüven kaybına yol açtı anasını satıyim. yarı yoldan dönüp ” acabağğ kapattım lan kapıyı” diye baktığım çok oldu. ahh anne. bu kadar üstüme gelmeyecektin.
*yine yıllar evvel bir gün okula pantolunu giymeyi unuttum okula tayt ile giden bir evlat olduğumu düşündüm de bir an. anneme hak verdim.
*bu sonu ‘’s” ile biten sınavın çoğalması en çok dershanelerin işine yardı. dershane başına her puan türünden ortalama 3 birinci düşüyor.
*tayt konusuna açıklık getireceğim. ulan küçüktüm. ilkokul falan. annem giydirivermiş taytı ben napam. geçen hafta benpe piriz, bu hafta tayt. acil toparlamam lazım.
* 4 adet askerliğini yapmış, 1 adette daha askerden dün gelmiş insanın arasında askerliğini yapmamış tek insan olarak bulunmak nasıl bir duygu bilir misiniz ey okurlar. ananı avradını. susmuyorlar lan. konuya da giremiyorum. mal mal dinliyorum.
*biri bilgisayarını açmış. bilgisayar açılınca”annen öldü”demiş. ve annesi ölü bulunmuş.annesini
şeytan ısırmış,çünkü bilgisayara şeytan girmiş.eğer senin annenin ölmesini
istemiyorsan bunu 15 yere paylaş.özür dilerim mecburum.

diye bir yazılar var ya. şimdi ben bu yazıyı alıp duvarıma yapıştırsam, ne biliyim veya sms atsam. ve bunu okuyan adam ”olur mu lağğn öyle şey” diyip, bu yazılanları yapmasa ve anası ölse, ben dolaylı yoldan katil olmuş olmaz mıyım ? hatta ve hatta bunu yapmayan 10-15 kişi olsa oturduğum yerden seri katil olmuş olurum vallaha. yine ve hatta ve hatta, siz eminim ki bu yazıyı sallamayacaksınız ve üzülerek söylüyorum ki, yukarıda yazılanlar gerçek olacak. böylece ben de ölen anne sayısıyla doğru orantılı olarak kaç okuyucum olduğunu öğrenmiş olacağım.
*lan o değil de geçen arkadaşlarlan bir karıya gittik of. (durumu toparlayabildim mi, devam edem mi yoksa?)
yazıya karı resmi koymak için gugula arattım, direkt beni abaza belledi gugul 
*tüm herkes mark zukerberk’in feysbuktaki sayfasını şikayet etse, ve feysbuk yönetimi de o hesabı kapatsa feysbuk da kapanır haliylen. böylecene feysbuğu çökertmiş oluruk. denesek mi lan ?
*bir ara dünyalı mizah dergisinde yazacakken, bir kurban bayramında aile meclisine ”mizah dergisinde yazacağım len” diye hava atma girişimde bulunmuştum. ve geçen gün dayım yazı işleri nasıl gidiyor diye bir sual yöneltti, ben de işte kendi sitemde yazıyorum diye hava attım. işte haftada an aşa 15-20 bin kişi okuyor falan dedim. o sırada teyzem atladı, sitenin adresini ver de bir bakayım yazılarına dedi. ve o günden sonra teyzem ne aradı ne sordu beni.
*yalnızlıktan şikayet eden nice kız ve erkek arkadaşım var. bu iki grubun hepsi birbiriylen sevgili olsa hiç ama hiç dertleri kalmayacak. ulan herşeyi de ben mi düşüneceğim yav.
*feysbukta allah’ı Seven 999.999.999 Kişi arıyoruz..! diye bir gurup vardı. buldu mu acep çok diye merak ediyorum. bundan daha çok merak eylediğimse neden 999.999.999 kişi olması. düşünsenize 1milyarıncı üyesiniz, ama kontenjan doldu diye sizin allah’ı sevmenize izin verilmiyor. tövbe tövbe.
bu işte şeytanın parmağı var bence
*geçen hafta pazar saat 22.00′den sonra yaklaşık 5 gün falan oflayın konumdaydım. anca toparlayıverdim kendimi.2 günlük yazı sayılır bu ona göre okuyun.
*evet 2 dakikalık şampiyonluk sevinci yaşayan fenerbahçelilerdenim.
*hasssktir. dün gece aysberg sayfasında bugün ne yazam diye sormuştum. bunu sorduğumu unuttuğumdan dolayı, oradaki şeylerden yazı yazacağımı da unuttum. zamanında pantol giymeyi unutan bir bireye yakışan davranış. fikir beyan edip, bana destek olan tüm herkese teşekkürler.

0 yorum:

Yorum Gönderme