9 Mayıs 2010 Pazar

yazıyorum da noluyo-56



* aslında geçen hafta size küsmüştüm, belki bu hafta gelmeyecektim ama kıyamadım size, geldim. ama her an gidebilirim ona göre.

*bu törkiş eyir leyns reklamında, uçağı antreman sahasına park ettikten sonra hostesler inerken, tüm barça takımı usul usul giderken, bu ibrahamoviç neden artizlik yapıyor lan ? aha kız var, 2-3 top sektirem de havam olsun diyerekten. resmen türk kızlarına asılıyor eyyy halkım, buna sessiz mi kalacağız?

*he bu arada törkiş eyir leynsi kutluyorum, eşlik edebildiğim bir engilizce şarkı yaptıkları için.

*şu hayatta ben en çok sevgili, canımdan çok sevdiğim ”k” harfine açırım. koskoca harf, türkçeye uyacağım diye, sesli bir harfle birleşince gözümün önünde yumuşuyor. sen koskoca ka’sın gelme bu oyunlara.

*yine şu hayatta paso için sakallı foto kabul edilmezkene, tüm iett şöförlerinin hacı sakallı olmasına uyuz oluyorum.

*yıllar evel penguen dergisinin patetes baskısında şu sözlerim yer almış;
internet cafeler neden adsl satar ki ? ne kadar çok internetli ev varsa, o kadar az müşteri var demektir.
diye. küçükken de zekiymişim lan ben. rahmetli barış manço yaşasa kesin bana adam olacak çocuk derdi.

devamı şu tarafa kaçtı memur bey ! >>

0 yorum:

Yorum Gönder