9 Mayıs 2010 Pazar

yazıyorum da noluyo-55



*yine ben.

*geçen yazımda penpe telefonumdan bahsettim. ve bilinç altınızda oluşabilecek bir soru işareti olmasın diye yazımı da cıbıldak karı fotolarıyla doldurdum. ve kimse de soru işareti oluşmadı şükürler olsun ki.

*bir arkadaşınızın az ünlü olup olmamasından mı şüpheleniyorsunuz ? (normal bir insan neden bundan şüphe eder, o da ayrı bir araştırma konusu) bilgisayarına girip gugula adını yazdığınızda daha önce aratılanlarda çıkıyorsa, kesin az ünlüdür o. çok ünlü olabilmişim mi diye sürekli adını gugulda aratıyordur namussuz.

*birine gerçek hayatta bir espiri yaptığım zaman ”aha lan bu gözel oldu bunu yazayım” derken nedense ben de bir çekinme durumu oluşuyor. sanki espiriyi yaptığım şahsın ”ibineye bak espiriyi ben gedirttim aklına, köşesine yazmış, pirim yapıyor, ben olmazsam sen bir hiçsin lan şerefsiz” diye düşündüğünü düşünüyorum. saçma ama haklı değil miyim ya ? düşünür o şerefsiz böyle. alçak herif nolacak.


devamı için tıklat >>

0 yorum:

Yorum Gönder