5 Mayıs 2010 Çarşamba

Yazıyorum da Noluyo-54


*bu haftaki yazıma birazdan başlayacağım. henüz ne yazacağıma karar vermediğimden ötürü sizi girişte oyalayıp biraz vakit kazanmak istiyorum. bakın okurlarından nasıl da hiçbir şey saklamayan bir yazarım de mi ? tamam tamam, başlıyor yazı.
*bugün evrensel bir bayram deyince işin içine uzaydaki dostlarımızı da katmış gibi oluyoruz. sanki o bayram dünya ve diğer gezegenlerin belli noktalarında neşe ile kutlanıyor gibi oluyor. (sesszlik) veya sadece yine bana böyle geldi.
* tesislerinde düğün, nişan, sünnet vb. gibi organizasyonlar yapan tek halı saha nerededir diye sorarsa biri size, vereceğiniz cevap şu olsun; ümraniye. ümraniyeye kurban olam yav.
*çeşit çeşit kuğul insan çeşitleri var yeryüzünde. ama benim favori kuğulum, eski telefonlu kuğuldur. adam o kadar kuğul ki, ortamda çıkardığı eski model telefon bile kuğulluna kuğulluk katıyor. seviyorum seni eski model cep telefonlu kuğul.
*bir de benim kuğullumu inceleyelim. ayda bir telefon bozduğumdan evdekilerin hep eski telefonlarını kullanmak zorunda kalıyorum. ve en neticesinde evdeki eski telefonlarda bitince, annemin kullanmadığı ve anne olmasının getirisi olan kadınlıktan ötürü aldığı pempe renkli telefona kaldım. saç uzun, küpe ve pempe renkli bir telefonu kaldırmaz bu bünye. ben de bu açığı kapatmak için telefonumun duvar kağıdına cıbıldak karı resmi koydum. etrafımdaki insanlara pempe telefonumuz var ama erkekliğimizde hat safhada şüphen olmasın mesajını verebilmek için.
ünlü açılır tuba ekinci
ünlü açılır tuba ekinci
*ünlü düşünürlerden özlü sözler;
yanma demezler yanan adama. çok ama çok ünlü düşünür tuba ekinci. m.s. 2010.
*üniversitesinin 5. yılına gelip de halan ”abi 23 nisan çocuk bayramı, bize tatil değildir” diyen insan. lütfen ama lütfen çek git lan hayatımdan.
*sizin de etrafınızda ‘’saat 8 oldu ama halan hava aydınlık” diyen insanlar yavaş yavaş artmaya mı başladı ? e normaldir, tam mevsimi.
*şunca yıllık yaşam kariyerimde türkiyenin porofilini çıkartacak nice anketler gördüm. ancak hiçbirinde bana bir sual sorulmadı. ulan bu ülke için bu kadar mı değersizim acaba. resmen devlet büyükleri ”yav siktir et o fasulyeden” diye düşünüyor benim için. vallaha kırıldım.
*bu fenerbahçe isimli spor camiası yıllardır türkiye kupasına hasret(iz). ve o kadar çok olduki almayalı her sene bir önceki seneye oranla 2şer 3er daha fazla hasret kalıyoruz. nasıl olsa çok anlamazlar 2-3 senede biz ekleyip öyle söyleyelim diyorlar rakip camialar. geçen sene 17idi bu sene 20 seneye fırlamış almama zamanımız.
*diyanet işlerinden yeni yayımlanan bir bildiriye göre, kilisede fotoğraf çekilmek günah imiş. kızlar sizin adınıza ne kadar üzüldüm bilemezsiniz.
kilisede fotoğraf çektiren günahkar kız
kilisede fotoğraf çektiren günahkar kız
*siz de sir ağdayı sör ağda diye okuyorsanız gelin toplaşıp bir tarikat kuralım.
*eğer geçen gün kendi rızasıylan yanıma oturan kız, bu yazıyı okuyor isen ne yap et beni bul. sana ”diğer koltuklar boş iken gelip de benim yanıma oturan ilk kız hemi de güzel kız” ödülünü vereceğim.
*ama cidden nedense benim boş yanım hep en son tercih edilen boş yan oluyor. bu da ben de derin piskolocik yaralar açıyor.
*bu arada saçma salak sorular sorup, oldukça mantıklı cevaplar almak isterseniz formspring isimli siteden bana sorular sorabilirsiniz. cevaplarım oldukça bilimsel,ilimsel,mantıksal çerçevededirler.
*ve son olarak kuş vasıtasıylan beni takip etmek isterseniz şu kuşa>> tıklatıverin.
* en son olarak da beni şuradan da takip edebilirsininiz. şura.

*giderayak reklam yapıp reklam dönüşü hiçbir şey olmayan diziler gibi yaptım. ben de mi endüstriyelleşmenin kurbanı oluyorum lan yoksam ?
aysberg.org

0 yorum:

Yorum Gönder