26 Haziran 2010 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-62


*bu haftada karşınızda bir adet aysberg mevcut. ya bazı bölgelerde aysberg marul anlamına geliyormuş. bu bölgelere sesleniyorum, siz nasıl insanlarsınız yav ? marula marul demek varken neden aysberg dersiniz ki ? şimdi aysberg’in marul olduğunu öğrenip dalga geçme eyleminde bulunacaklar, 5 dakka geçin dalganızı, sonra sağda solda dalga geçtiğinizi duyarsam ağzını burnunuzu kırarım he.

*çok agıresif bir giriş oldu lan bu. yazım tarihimin en agıresif girişi olarak tarihe geçti bu yazı. siz de buna şahitlik etmiş oldunuz. bir an sinirlenmişim sevgili okur kusura kalmayım. neyse yazıya geçelim haydi artık.
*aynı şarkıyı peşpeşe 50 kez dinleyen insan var ya, sen nasıl bir insansın merak ediyorum. uzaya göndertsek seni, uzaylılar seni görüp tanımlanamayan cisim diye yorumlar. o derece yane.

*ama ben sinirlenmeyem de kim sinirlensin, benim günüm bilem varmış. ahanda: dünya aysberg günü

*çift telefon kullanan insandan sonra, çift msn kullanan insanın da neslinin tükenmemiş olduğunu görmek beni o kadar mutlu etti ki, her iki msnine de sevgi dolu sözcükler yolladım o insanın.

*bu gugul resmen insanı tembelliğe alıştırıyor yav. nasılsa gugul emmi düzeltir diyerekten rahatım. nikol şörzinger yazdım, onu bilem düzeltti lan. gugul senin yüzünden şu nikolün soyadını bir türlü yazamayacağım kendi başıma. başka bir misal; hala formsiprink isimli siteye gugul olmadan giremiyorum. nasıl yazılıyor bilmiyorum vallaha.

*şunca yıllık feyisbuk kullanıcısıyım ama bir türlü kız düşüremedim, bir yardım et ayisbörk abi diyenler, gelin yamacıma. size feyisbuktan kız düşürme taktiğini yazacağım. 100 kıza ”slm nbr” yazın, elbet biri cevap verir. haydi dağılın şimdi.

*şimdi dağılmayın lan, yazı bitsin öyle gidersiniz.

*dinlemediler sözümü, hepisi gitti. sadece kızlar kaldı yazının başında. iyi de oldu bu aslında he.

*naber kızlar ?

*tamam tamam ciddi olacağım.

*geçen aysun kayacı 30 yaşında mezun oldu diye bir haber vardı. sanırım ben de bu gidişlen aysun kayacının mezun olduğu yaşta mezun olacağım. ne kadar gözel de mi ?

*ya oğlum şu iett’nin sahibi kimse değişsin bir an önce. nedir senden çektiğimiz senelerce ey iett’nin sahibi ? mor paso, pembe paso. yıllardır hep bu iki renk. biz delikanlı adamlarız, yakışmaz bize pembe, mor ey iett’nin sahibi. bir nesli böyle kahrediyorsun.

*bu insanoğulunda ve insankızında nasıl bir izlenim yaratmışsam, serkan yazıyorsa ben de yazarım diye düşünerekten yazı yazma eylemine başlıyor hepisi anasını satıyim.

*uzun saçı kestirdikten sonra tipsiz de olsa o ara tipli görüküyorsun diye sen o kadar saçını uzat, sonra saçını kestirdikten sonra eski kısa hali saçından daha tipsiz ol. allahım neden ben ya ?

*kalabalık bir otobüste yanımdaki boş koltuğa bir adet veletin oturtulması ve ayaktaki yaşlı amca ve/veya teyzenin o veletin benim veletim sanması, şu çocuğu kucağına al da biz de oturalım diye bakması, bundan 50 sene önce moda olan küfürleri içten içe bana etmesi ve bu veletin genellikle burnunda sümük eksik olmayan modellerden bir velet olması ne kadar acı değil mi ey okurum ? yaşamadan anlayamazsınız.

*bütünleme haftası olduğundan ötrü bu kadar çıktı. aha böyle ayak çekmeye başladıysa bu ibine yazının sonu geldi diyenleri duyar gibiyim. haklısınız. bu yazının da bu haftalık sonuna geldik. haftayaki görüşme eylemini 4 gözlen bekliyor olacağım. haydi gudbay hepinize.

* he bu arada bu yazımdan davşan yapan herkese sürprüz hediyeler var.

0 yorum:

Yorum Gönder