26 Haziran 2010 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-63




*evet bir hafta boyunca yurdun 4 bir yanında çoşkuyla devam eden, ''aysberg marul demekmiş ehe ehe'' şenliklerinin ne yazik ki sonuna geldik. hepiniz çok eğlendiniz umarım.


*o değil de şu an yazıya başladım lakin ne yazacağım konusunda en ufak bir fikirim yok. salı günü ara verilen sınavlarımdan sonraki bu ana kadar olan zaman zarfını gta isimli güzel oyunu oynayarak, fifa wold kap izleyerek ve çamış sıfatını önüne alan uyku eylemiyle geçirdim. sanırım bu eylemleri anlatsam pek ilgi çekmez gibime geliyor. neyse, yazıya başladım gerisi gelir inşallah.

*tam birinden bir eşya almışsın, aradan uzun süre geçmiş, aldığın eşya zaman aşımına uğrayarak tam senin olacakkene, arkadaşının ''ya abi benim şu sendeydi, onu versene'' demesi kadar büyük bir hayal kırıklığı var mıdır lan şu yerinyüzeyinde ? hay böyle hayal kırıklığına sayın seyirciler.

*benim şu telefonumun rehberini bir an önce temizlemem lazım. gürkan isimli arkadaşımı aramak için telefon rehberinde girişimde bulundum. ve karşıma çıkan ilk gürkan'ı aradım. ''naber lan ibne, takılak mı?'' diye olağan sorumu sorunca karşımdaki zat, ''siz kimsiniz'' sorusunu yöneltti. o an beynimdeki sinirler bir an duraksadı ve kendi aralarında ''oğlum adam tepki veriyor, bir şeyler yapmamız lazım'' konuşmasından sonra bana çok yaratıcı bir şekilde ''yanlış numara pardon'' dememi sağlattırdılar sağolsunlar. karşımdaki zat bu sefer ''ama benim gürkan olduğumu nereden biliyorsunuz'' diye sorunca, beynimdeki sinir merkezi yine çok şık bir hamleylen bana telefonumun no tuşuna basma eylemini hayata geçirttiler. saadete gelecek olur isek, o gürkan kim bilir hangi gürkandı. belki ilkokul arkadaşım falandı sanırım. neyse işte böyle bir anımı siz ilen paylaşam dedim.

*bu kadar çok lys olması bence kesinliklen dershanelerin komplosu. o kadar çok lgs var ki, her dersane en azından bir lys türünden birinci çıkartabiliyor. bu da onlara reklam konusunda imkan sağlıyor.

*şu karşınızda gördüğünüz birey 2 kez kabakulak oldu. nasıl dengesiz bir bünyeye sahipsem. hem de ikincisini lise de oldum. peh peh peh.

*şu hayatta tanımlanamayan arkadaş kadar hiçbir şey bana çektirmemiştir. tam arkadaşlarınla buluşacaksındır, karşından da az tanıdık bi lavuk gelir, nereye gidiyorsun sorusunu ne bokuna yarayacaksa laf olsun diye sorar, sen de arkadaşlarla buluşacağım cevabını verirsin. ama karşındaki lavuk olduğundan dolayı boş durur mu, nereden arkadaşlarla diye sorar. işte bu soru senin devrelerini yakmaya yeter. okuldan arkadaş değil, iş arkadaşı değil, mahalleden arkadaş değil. arkadaş ama başında bir sıfat yok. çok garip.

*benim annem zamanında gizli tayyeapçiymiş sanırım. yıllar evvel bu günleri düşünerek en az 3 çocuk yapmış.

*üniversite hayatı boyunca sevgili gibi takılıp lakin sevgili olmayan tipler var ya, işte o tipler çok acayip tipler.

*şu telefonla arayıp da bir şeyler satmaya çalışan kişiler ne zaman arasa bu sefer ''hayır sağolun istemiyorum'' diyip kapatcam desem, hep o konuşmayı sonuna kadar dinlemiş olarak buluyorum kendimi. ama elbet bir gün hayır diyebileceğim onlara.

*şu yerinyüzeyinde otobüste bırakılmış o günün okunmuş gazetesini bulmanın verdiği mutluluk hiçbir şeye değişilmez a dostlar. siz de insanları mutlu etmek istiyorsanız otobüslere bolcana okunmuş gazete bırakın.

*tarayıcılar arasındaki iktidar savaşı kadar eğilenceli bir savaş yok. gugul kırom çıkıyor ana tarayıcın ben olam nolur lağğn diyo, fakrafoks gelip hepisinin amuna korum ana tarayıcı benim lan diye ortalığı dağıtıyor,ama ekspolır hep ezilen taraf oluyor.

*insanoğlunun yüzyıllardır cevap bulamadığı soru: bu lanet olası sinekler geceleri nereye saklanıyor ?

*hani pileybek yapan sanatçı dostlarımıza alıştık da, pileybeck esnasında çalar gibi yapan orkestıralara acayip uyuz oluyorum.

*oğlum bihter de ölmüş lan.

*haftayı böyle üzücü bir haberle kapamak istemezdim ama hayat devam ediyor. haftaya gelirim yine ben.

0 yorum:

Yorum Gönder