21 Ağustos 2010 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-65


*Naber gençler ?
*Bu yazı da geçmişten günümüze gelen bir yazı, o yüzden yine o günün şartlarını göz önüne alın, e mi ?
*Aslında düşündüm de rihanna ablanın come here rude boy diye geçen şarkı sözünü, sadece ben mi kamerun boy diye anlamışımdır diye. Ama benim suçum yok ki, ingilizcenin suçu kesinlikle bu.Come here rude boy ile camerun boy bu kadar benzemez ki birbirine.
*Geçen Jim Carrey(okunuşu cim kerii) abimizin 23 isimli filimini izledim. Adam sanki bunca yıldır komik filmlerde oynadım, ama bak bir birete, leanordo dikapriyoya, o kadar sene filimlerinde onca kız götürdüler, artık ben de bir iki nimetlensem şu sektörden diye düşünmüş olacak ki, yerli yersiz sevişiyordu birileriylen. Sankim yönetmenlen konuşmuş ‘Abi bu kadar yılı heba etmişim,kafamı çok daşlara vurdum, çıkartayım şunun acısını be abim” demiş gibi. Tabi ingilizce demiş bunları. Belki de o sahneler çok sanatsal eylemlerdi, hikayenin akıcılığı için önemli bir unsurdu da, ben anlamamış olabilirim.
*Aslında bir yönetmen dostun olacak, böyle yerli yersiz sahne yazacak sana. İyi iş he.




sevişme sahnesi olduğunu öğrenen cim kerinin mutluluğu

*Yok arkadaş ben kılavye dostumuz ilen bilgisayarda maç edemiyorum. Alışmışım joysitike. Maça başlıyorum sorun yok, sonra bir karambol, kaleciylen karşı karşıya, benim el ayak birbirine dolanıyor, a-s-d tuşlarında olması gereken parnaklarım, f-g-h 3lüsüne kaymış. Garip.
*Biz türkler olaraktan neden sabah banyo yapma alışkanlığımız yok, özellikle de erkeklerde ? Sabah kalkıyorsun banyoya giriyorsun, bütün şüpheçi gözler üstünde. Bütün aile meclisi bireylerinin sabah sabah ne banyosu, kesin gece bir işler çevirmiş bu bakışları üzerinde.
*Aynı şey arkadaş ortamı için de geçerli. Her banyo yapan erkek birey, az önce kesin osbir çekmiş bir bireydir. Yeni banyo yaptım lafından sonra insanlar sana ayrı bir gözlen bakıyor. Bu daha garip.
*Çok daha garibi bu gariplikleri yazdığım için beni tanıyıp bu yazıyı okuyan her ferd sanki bilmiyormuş gibi ”aaa bak osbir çekiyor bu çocuk” gözüyle bakacak bana. Bu çok daha garip demiş miydim yav?

*Şu koskoca gençliğimi hiçbir gençlik dizisi izlemeden heba ettim ya, ben işte buna yanarım.
*Gugul dayının ilk kelimeleri girdikten sonra onu tamamlaması az kalsın bir aileyi yok ediyordu. Se ile başlayan bir kelimeyi gugul dayıda aratan babama, gugulun o kelimeyi seks olarak tamamlaması ve babamın 23 yaşında ve hâlâ internette seks kelimesini aratan bir oğlu olduğunu sanması. Büyük bir aile dramı sayın seyirciler.
*Sanırım Mehmet Ali Bey ne zaman nakite sıkışsa çarkıfeleki sunmaya başlıyor. Arada bir harçılığını çıkarıyor, sonra o para bitince tekrar başlıyor. Çok acayip.
*Ben şu yerinyüzeyinde en çok benimle yaşadığı bir olayı, olayda benim olduğumu unutarak bana anlatan insandan tiksinirim. Tiksintime tiksinti katan kısımsa, olayı abartarak anlatması. Hekayeyi sonuna kadar dinler ve sonunda, kanka ben de oradaydım demeye ve o lavukun surat ifadesini görmeye bayılıyorum. Çok cizel.
*Hobilerim arasında evi arayan bir kişiye sorduğum ”kimi aramıştınız” sorusuna ”sen kimsin” diye cevap veren insana ”ben rıza” diye cevap vermek var. Şu ana kadar da rızayı arayan kimseye rastlamadım. Çok yalnız bu rıza çoook.
*Dünya kupası da bitti lan. Vuvuzelayı bile özleyeceğim sanırım ben. Şu an o hiçbir halta benzemeyen ilk maçları bile özlemeye başladım. Yok yok vuvuzelayı özlemeyeceğim. Ömer Üründül’ü özleyeceğim ama.
*Hollanda o golü yemeseydi, maç berabere biterdi. Futbol entresan.
*Dı end.

0 yorum:

Yorum Gönder