2 Ekim 2010 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-71


*Şimdi size çok zor bir soru soracağım, bilin bakalım kim geldi ? Nasıl bildiniz lan hemen. O kadar da kılık değiştirmiştim oysa ki.

*-Kovuldunuz ! haykırışına;
-Hayır, asıl ben istifa ediyorum ! diyen insan. Evet sen, sen, yüzünü kaçırma. Olum mal mısın sen ? Evet malsın mal. Hiç mi sosyal güvenlik yasasından haberin yok. İstifa edersen, tazminat alamayacağından haberin yok de mi ? Ama işin artizlik kısmına gelince kaplan kesilirsin. Sen yine kovul, al tazminatını, çek üzerine güzel kıyafetler, arkadaşlarına havayı daha iyi atarsın.

*Ben yönetmem olsam ülkede ne kadar yakışıklı varsa, cebine 3-5 atar salardım bi meydana, oraya da koyardım 3-5 kamera bütün gün onları çekerdim. Bütün kızlar izlemezse nomerttim. Diyalog, senaryo falan gereksiz şeyler bunlar. Erkekler içinde toplardım tüm ağır abileri, ellerine de kuru sıkı. Bütün gün sıkıp dursunlar. Televizyon başında orgazım olurlar vallaha. Düşük bütçeli, yüksek kazanç.

*Ya bir kız arkadaşcağzım erkek bir arkadaş edindiğinde, o arkadaşımın beni feysbuk listesinden silmesi kadar büyük bir mutluluk yok şu dünyada. Resmen kıskanılcak biriyim ki, erkek arkadaşı sildirtiyor. Süper yakışıklıyım demek ki lağnn. Kızlar msn ekleme taleplerinizi bekliyorum. Ne kadar yakışkılıyım anlayın yane.

*Uzun zamandır görüşmediğin biriyle uzun zaman sonra görüşündeki şu ölümcül soruyu kim erken sorarsa o, o görüşmenin kazanan tarafıdır: ''Hayırsız uzun zamandır aramıyorsun''.

*Ben en çok, milyarlık fotogıraf makinesi alıp, o makineyle fotoğraf çekiliyormuş gibi yapıp,  foto çekilme uğruna nokyanın 1 megapiksellik cep telefonuyla foto çekilen insana acırım. Evet çok yazık o adama.

*Castın Biber isimli gardaşımız, dünyanın en seksi erkekler listesinde 7. olmuş. Acaba dünyanın en seksi 7. erkeği olmak için velisinden izin kaadı istemişler midir, çok merak ediyorum.

*Yine bir atasözü, yine bi bug. Sana yağmurlu havada su yok sözü. Eee ne edem o havada suyu. I ıh. Bu söz de olmamış. Biraz daha çalışmanız gerek.

*Güya tekelden alkollü içki alınca millet çakozlamasın içinde alkollü bir şey olduğunu diye, siyah poşete koyuyorlar. Lağğn öyle olunca daha çok ilgi çekiyor be. Aha siyah poşet, aha içki almış zındık. Özelliklene ramazan ayında resmen çok riksli. Bütün gün boyunca kafir arayan bir radara takılırsanız fena.

*Şu yaşamda mahallenin bakkalına girerken ilk selamın aleykum demenin heyecanı hiçbir şeyde yok. Evden bakkal yolunca tekrar çalışımları ve 10 yaşının verdiği cılız ses telleriyle çıkan selamın aleykum özdeyişi.. Çoğğ heyecanlydı çoğğ. Yaşamadım o heyecanı başka hiçbir şeyde.

*Otobas duraklarının üst kısmını camdan yapmak kimin fikri ise, ona bu haftaki nobel mallık ödülünü takdim edeceğim. Lütfen bana ulaşsın. Ulan zaten hissedilen ısınım 235676 santigırat derece. Bir de camdan geçen ışınlar daha da ısınıp, beyinciğimize ulaşıyor. Zaten yüzde 10 verimle çalışan beyindeki hücreler iyice isyan bayrakını dikiyor.

*180 santimetre boyunda olmak kadar zor bi iş yok arkadaş şu dünyada. Şimdi 180'im desem, karşımdaki lavuk, nedense de karşıma hep lavuklar dikilir, yok ya bu 175 falandır, yuvarlayıp, 180'nim diyordur gözüyle bakıyor. Ama adam da haklı. Karşısına 177 olup bir80nim diyen insanlar çıktığından ötürü, bana güvenemiyor. Artık sorana 182'yim diyorum. Hem insanların güveni de kazanmış oluyorum. Helal adama ne kadar dürüst, lavuk gibi 185im demiyor oluyor.

*O kadar 80 dedim aklıma yüzonseğizseğsen geldi. Allah kahretsin. Mada faka ya. O kadar sinirliyim ki, evrensel küfürler ediyorum artık.

* Her törkiş erkeği gibi benim de artık nur topu gibi bir göbeğim oldu. Sorana bira göbee diyorum. Daha havalı oluyor.

*Dı end.


0 yorum:

Yorum Gönder