25 Eylül 2010 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-70


*Yine ben.

*Aaa dostlar farkındayım, eski yazıları size kakalayıp duruyorum. Eski derken, öyle eski değil ama, eskiden yazıp da sizlen paylaşmadığım yazılar yane. Ahanda bu yazıda o çok sıcak havada yazılmış bir yazı, ama şimdi neredeyse kış geldi. Neysem, haftaya da böyle bir yazı olacak, sonra, güncel olacak yeminlen yazılar.

*Ulan herkesler de sıcağa suç atıyor oldu bu aralar. Yok şunu yapacağım ama hava çok sıcak yapamadım, ay bunu yaptım ama sıcak yüzünden kötü oldu. Hep sıcak hep sıcak. Siz sankim çok masumsunuz.

*Aslında ben  sıcaklık olsam, nemim ağızını ve burnunu kırardım. Hepsi nemin suçu olmasına rağmen bütün ihale sıcaklığa kalıyor. Nem olmasa sıcaklık da adam akıllı hissedilen bir değerde kalacak.

*Halan Pilahi yazıp, telefonuna ilahi indiren insanlar var mı şu yerinyüzeyinde ? Yok inatla tüm tivi kanalları altta bu yazıyı geçip duruyor da. Merak ettim, ondan soruverdimdi.

*Biz mal ve tipsüz bireyler, aradığımız kızı  tanımlerken, güzel ve akıllı olsun diye tanımlıyoruz ya, ondan sapız biz he. Hem mal ve tipsüzüz, hem de güzel ve akıllı kız istiyoruz. İntiresan.

*Kitap okurkene, bir tam  sayfa resim, belge, eklen falan karşılaşınca çok mutlu oluyorum cidden. Düşünsenize hiçbir şey etmeden, bir sayfa kâra geçmiş oluyorum. Mutlu sona bir adım daha yaklaşmış oluyorum. O yüzden resimli kitaplar hâlan faforimdir benim.

*Zoru seven insanı da anlayabilmiş değilim he. Mis gibi kolayı varkane. Mal anacığım bunlar, hem de zoraki mallar. Yazık.

*Şu ucuz giyinecek kadar zengin değilim lafını kesin ya adidasın, ya ne biliyim dolca kabananın, işte o tarz birinin sahibi söylettirmiştir bence. Ben bile bu sözü kullanarak babamdan daha pahallı şeyler aldırtırabiliyorum. Kesin bunlardan birinin işi, bu sözü söylettirtmek. Adamların kafa basiyo vallaha.

*Siz de bilgisayarınıza yeni bir oyun, puroğram yüklerken, umutsuzcana dil seçeneğinde törkişceyi arıyorsunuz de mi ? Ama hep hayal kırıklığı, hep hüsran. Nekist, ay accepit,nekist, nekist, nekist, finiş. Hep aynı son.

*Yemişim balkanlardan gelen hava dalgasını. Balkondan gelen serinlik gibisi yok vallaha. Pöfür pöfür sıtayıl.

*Neden hep başkalarından bize gelir ki bu hava dalgası. Bence törkiş meteorolociler bir araya gelip, kendi hava dalgamızı bulmalıyız. Biz de sağa sola hava dalgası ihracat edelim anasını satayım. Tüketim toplumu olmamak lazım.

*Şu var mısan yok musan isimli yarışım puroğramında mavi açtırınca 90+3te gol atmışcasına sevinen futbolcu tribine giren insan  yok mu ? Var. İşte bence o yok olsa hayat daha yaşanır hale gelebilir.

*Hale gelecek, ortalığı toparlamam lazım.

*Supor Toto Süper Lig. Acaba merak ediyorum, çok param olsa ve Aysberg Pastırma diye bir firma kursam ve süper lige isim hakkı için başvursam kabul ederler miydi ? Suloganı da; pastırma gibi lig !

*Eğer ramazanda içemiyorum diye dert ediyorsanız, çok puratik bir önermem olacak; Şimdi ramazanda içmek daha günahsa, normalde içtiğinzden daha az içerek günah oranını dengeleyebilirsiniz gibime geliyor. İki kat günahsa, 1 bardak yerine yarım bardak içersin sende. Nasıl fikir. Ah ! Kim attı lan o daşı kafama ?

*Geçen hafta bir bilim insanı gıyamet kopacağ diye bir iddia attı ortaya. lan tüm hafta abdest alım ve çöpçü kamyonlarına ''aha kıyamet kopuyo olum'' diye tırsmaklan geçti. Kıyamet kopmadı. Tüm tövbe sutoklarımı da o ara tükettim. Gerçek kıyamette beni çok zor anlar bekleyecek.

*Sıcak ya ondan böyle yazdım. Yoksa daha iyisini yazardım.

*Dı end.

0 yorum:

Yorum Gönderme