25 Ekim 2010 Pazartesi

Yazıyorum da Noluyo-74


*Karşınızda ben.

*Bana 2 adet poğaça verir misiniz diye sorunca, peynirli mi, sade mi olsun diye soran insan. Sanki peynirli poğçanın içinde gerçek anlamda peynir varmış gibi soruyorsun ya, ne diyem ben sana. O bahsettiğin poğçenin peynirine ulaşmak için arkeolojik kazı yapmak zorunda kalıyorum poğçada valle.

*Bu arada yukarıdaki poğçe adetini kendime insan görünümü vermek maksatlı  olarak 2 adet kullandım. Gerçek sayısını söylesem, bir öküzün yazdığı yazıyı okuduğuz gerçeğini anlamanızı istemem açıkcası.

*Tam ahmaka mont taşıttıran havası bu havalar. Lütfen bu havalar böyle anılsın ve nesilden nesillere bu şekilde aktarılsın. Ahmak ıslatana çok büyük rakip bu havalar. Soğukmuş gibi yapıp, bir anda çıkıveriyor güneş. O sırada havanın bize bakıp, sol elini yumruk şekline getirip, sağ eliylen ''şulonk'' diye ses çıkartcak şekilde vuruyormuş gibi yaptığını düşünüyorum. Öyle bi düşünüm işte benimki de.

*Avcılardaki bir hastahanenin, yanınızdayız, yakınınızdayız suloganı kadar yalan end dolan bir sulogan olamaz lan. Avcılar İstanbulun diğer ucu. Hani avcılarda olsa bu reklam neyse ama kadıköyündeyse bu reklam, yadırgarım ben bunu. Metrobaslan bile 1 buçuk sıhat lan.

*Saatler ossun mu, sıhatler olsun mu çözemedim bi türlü. Kafanız karışssın diye, 1buçuk sıhat yazdım bilerek. Belki sıhatlen, saat aynı şeydir.

*Anam diyince, bir benimseme, bir bağra basma durumu söz konusu ama anan deyince öküzlük. İşte hayatta garipsediğim şeyler tap 10da ilk 10a girebilecek bir durum.

*Terlik ismini hangi yetkili kişi koydu çok merak ediyorum. Sırf bu yüzden, gerçekten ter silmeye yarayan aletin adına bir ad konulamıyor. Garibim isimsiz olarak yaşıyor yıllardır. Hep bu terlike terlik ismini koyan insan yüzünden.

*Şu yerinyüzeyinde beni en çok dertlendiren olay koskoca ''k'' nın kıçı kırık bi ünlüyle buluştuğu zaman yumuşamasıdır. Yeminlen sırf bu yüzden alkolik olacağım. Yok, gönlüm el vermiyo arkadaş. Koskoca ka o. Bi ünlü görünce bu kadar değişemez.

*Elime önümüzdeki kpssde çıkacak birkaç soru geçti. Ama aramızda kalsın, sonra başım girmesin bilaya. Şu 3 soru kesin çıkacak; Adınız, Soyadınız, TC Kimlik No. Haydi yine iyisiniz köftehorlar. Ama yakalanırsanız, ne ben sizi tanıyorum, ne siz beni.

*Şunu gerçekten çok merak ediyorum, feyisbuk denilen yerde, ilişki isteği gönderterek, çıkma teklifi eden insan var midur ? Cidden çok merak ediyorum bunu. Yoksa ben yollayacağım. Düşünsenize lan, çok romantink.

*Benim bir arkadaşım var. Aaaa ! Sizin yok mu ? Neyse, işte bu bir arkadaşımın hep bir kız arkadaşı var. Yakın bir arkadaşım olmasına rağmen, hiçbir kız arkadaşını göremedim. Gerçi o da hiçbir kız arkadaşını göremedi ya. İlginç.

*70 milyon beni okuyor mudur acaba ?

*Buradan sırf otobüste yer verilsin diye, çocuk yapan ebevenyleri esef ilen kınıyorum. Özellikle esef çok uyuz oluyor size.Şu an yanımda esef. Selamı var. Bakıyorum yaşları 1-3-5-7-9 şeklinde giden çocuk dizini. Bu şekilde düzenli çocuk yapımının başka bir açıklaması olamaz. Bakıyorlar, en ufaklık, yer verilecek yaşı geçti, pat bi adet yeni yer verilmelik çocuk. Ayıptır.

*Aslında iyi fikir he. Ben de mi evlensem sırf bu yüzden naapsam. Varsa bu şekilde düşünen, otobüste ayakta gitmekten bıkan bayan, onla mantık evliliği yapabilirim. İz the watch'a çıkıp böyle bir kısmet mi arasam kendime naapsam.

*Namaz vs Yoga.Kazananı cübbeli sagopa hoca açıklıyor. Ve namaz win.

*Var mısan, yok musan bitiyormuş. Şaka lan şaka bitmiyo. Bir an kortunuz de mi, o biterse arkadaşlarınıza ''var mısan yok musan elemelerine çağırdılar beni, 500 bin kazanacam olum'' diyemicektiniz. Her 10 arkadaşımdan 18-19u bunu demiştir bana.

*Yeminlen kolbastıyı özledim ben. Apaçi zımbırtısından daha iyiydi lan kolbastı. Gittikçe kötüleşiyor. Kolbastıya burun kıvırırken, apaçi zımbırtısı daha beter çıktı. Bunun da beterini düşünemiyorum.  1-2 kez düşüneyim dedim, uyuyakalmışım.

*O artık bi efsane; Dı End

0 yorum:

Yorum Gönder