19 Şubat 2010 Cuma

Yazıyorum da Noluyo-45


*tamam koskaca emniyet teşkilatısın,ehemniyet senden sorulur,kesin nişancıların olması normal, hemen herkesi tek kurşunla indirebilirsin de karşındaki de koskaca mafya. adamların hiç mi keskin nişancısı, iyi silah kullanan adamı olmaz. sonuçta adamlar o kadar paranın içinde yüzüyorlar. sanki yoldan geçen adamları mafya olarak toplamışlar..

*yukarıda geçen yazıdaki olay ve kişiler tamamen hayal ürünüdür,gerçek olay ve kişilerle alakası yoktur.

*emesende el alışkanlığı sana selam veren birine as yazmak yerine aq yazmak.çok fena.

*el alışkanlığın olduğuna göre küfürbaz bir yapıya sahip olduğumu çok mu belli ettim ?

*geçenlerde vukuatlı nüfus örneği aldım. ve ailemizdeki tek ekşın annemle babamın evlenmesi. o da zaten ben doğmadan olmuş, ben görememişim. ne monoton bir aile yapımız varmış yav.

*uyanır uyanmaz kendini hayatın akışına bırakan insanlara hep imrenmişimdir. gözünü açar ve ortama direk ayak uydurur. sanki az önce horlayan kendisi değilmiş gibi. benimse uyanır uyanmaz tek gözümle dünyaya bakmamdan çift gözümle bakma süresi bile en az yarım saat sürüyor. 

*çocuk yaptıktan sonra evlenmeye karar verdim. evlatlarım dünya gözüyle bir ekşın görsünler. evlatlarım için yapacağım bunu. iyi bir baba olacağım ben.

*bir gece ben küçükken, saat 12yi geçtiğinde annemin yanına gitmişim ve tv izliyordu. normalde ben yatmadan önce yarın akşam yazan fragman artık bu akşam diye yazıyordu. onu görünce feleğim şaşmıs,devrelerim yanmıştı.

*eğer askerden bir arkadaşınız yeni geldiyse ve bir türlü susmak bilmiyorsa ona ‘’senin askerlik de ne çabuk bitti yahu ’’ diyin. anında morali bozuluyor ve susuyor. 15 ay lan nasıl çabuk geçer diye düşünüyo. ama askerden yeni gelmiş, cinnet geçirip kötü şeyler de yapabilir. garanti veremem. ama yine de denemekte fayda olduğunu düşünmekteyim. 

*neden mp3’te ‘’m’’ ve ‘’p’’ İngilizce telafuz edilirken ‘’3’’ bildiğimiz 3 gibi okunuyor. empiüç şeklinde yani. madem İngilizce başladın ingilizce bitir yahu. veya hepsini türkçe oku. 

*birine mesaj(sms) çekerken sıkılamıyorum,sıkılsam da belli edemiyorum. neden mi derseniz?? ‘’ı’’ yazamadığımdan. 

*valla direk sizi aşağıladım. bunlar anlamaz açıklama yapayım diye. ama arada anlamayan 1-2 kişi vardır onlar için açıkladımi, espiri boşa gitmesin diye.

*bir şey yoktur, varsa da bilemeyiz, bilsek de başkasına aktaramayız gibi oldu. buradan aslında çok önemli bir mesaj çıkıyor. felsefeyle mizah aslında birbirine benziyor. ikisinde de bazen çok saçmalıyorsun. saçmalaksa konu ben gayet başarılıyımdır. lan belki ben bundan önceki hayatımda yunanistan da bir filozoftum. demek ki soyadımdaki ege oradan geliyormuş. vay anasını. 

*empitiriimle müzik dinliyim biraz. 

*ilk ofsaytı bulan insan ne çile çekmiştir garibim ya. şimdi bile örneği olduğu halde anlatamıyorsun insanlara, o zaman örnekte yok. kesin o adamın, adam bulmuştur herhalde ofsaytı, bir kadının buna kafa yoracağını sanmıyorum, bir gecede ya saçları beyazlamıştır sinirden stresten, ya da kesin saçları dökülmüştür. saçla ilgili bir sıkıntısı olduğu kesin bence.

* yazıyorum da noluyo sorusuna, ''yazıyorsun da kralsın be abi'' diyen insan seni en çok seviyorum, ''bi bok olmuyo'' diyen insan, seni de seviyorum ama az. herkesleri seviyorum ben. 

*mepeüçte çok komik oluyor ama ya.

*yolda az tanıdık biriyle karşılaşmaktan daha kötü bir şey daha varmış. az tanıdık ama çok konuşan biriyle karşılaşmak. bu insanlar yüzünden aslında çok başarılı bir katil olabildiğimin farkına vardım. onları susturmak için kafamda acımasız pilanlar kuruyorum. yahu susmuyorlar be bir türlü. insan sadece kafa sallamamdan da mı anlamaz sıkıldığımı. 

*sanırım bu haftalık bu kadar.

0 yorum:

Yorum Gönderme