22 Ocak 2011 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-80


*Bu hafta da ben.

*Şu hayatta zorlan komik video izleten arkadaştan daha kötüsü olmaz diyordum. En üst seviye bu diyordum, kendi kendime kafa patlatıyordum. Ama acı gerçeklen karşılaştım. Zorla komik video izleten arkadaştan da kötüsü varmış: Sana zorla komik yazı okuyan arkadaş.

*Şu zorla komik video izleten arkadaşa ne zaman ‘’tamam dostum bana bu kadar video yeter, artık komik video izleme işinde tek başınasın’’ dediğim an, gerçekten kendi ayaklarım üzerinde durabilen, radikal kararlar alabilen bir birey olacağım.

*Kadınları da anlamak zor he. Neden tek taş isterler anlamam. İstemişken 5-10 taş istesene. Aza kanaat etmeyi biliyor gerçekten kadınlar, helal olsun size be.

*Şimdi size bir ödev; ‘’avize’’ diye bir not almışım. Ama neden aldığımı unuttum. Avizeylen ilgili saçma ne yazılabilir ki acep. Hepinizden bunu arıştırması, haftaya sunum halinde bana sunmasızı istiyorum.

*Yeni bir atasözü buldum bu arada: Sunum sunum sunmak.

*Buradan sana sesleniyorum beni daha yeni ekleyen feyizbuktan ilkokul arkadaşım. Feyisbuk açılalı olmuş 3-4 sene, haydi diyelim sen asosyalsin(evet feyisbuk sosyallik simgesidir) geç keşif ettin feyisbuku. Bunca yıl sonra mı aklına gelip de ekledin beni. Bu ne yüzsüzlük, ne pişkinliktir böyle. Çok sinirlendim sana. Kabul etmeyecektim isteğini ama büyüklük bende kalsın diye ettim. Hem de arkadaş sayım artsın diye yane.

*Şu hayatta şubatın hor görülmesi kadar hiçbir şey üzmemiştir beni. ‘’Ocak da bitti, şubat zaten 28 gün, kış bitti be abi’’, ‘’önümüzdeki ay 28 gün de Allahtan, ay sonu kolay gelir’’ şeklinde listenebilecek milyon tane konuşma. Lan altı üstü 2 gün kısa zavallı şubat. Bu 2 gün yüzünden mi lan havanız he ? Gelin hep birlikte birlik olup şubata sahip çıkalıp, iyi ki varsın şubat.



*Neden bilmiyorum ama ne kadar yaşarsam yaşayım görümce, kayın,elti gibi vasıfları hep karıştıracağım. Sanki bunlar birbirine karışmak için konulmuş sıfatlar.

*Bir manken abladan söz konusu açıldı mı ‘’makyajsız çirkin abi’’ diyen insan, ulan o mankenin makyaksız hayatında topu topu 2 veya 3 dakika var. Herhalde o makyajsız anına denk gelecek kadar şansız değilizdir he. He ‘’şu karı ne kadar çirkin aslında’’ diye gugul dayıdan ‘’hebele makyajsız’’ diye aratırsan o senin manyaklığın. Güzel hali varken neden çirkine bakam ki ?

*Şu hayatta bana benzeyen o kadar insan var ki. Yeni biriyle tanıştığımda 10undan 7si, aaa sen bizim bir arkadaşa benziyorsun diyorlar. Şu hayatta benim kadar tipsüz insanların olmasına hem acıyorum, hem de seviniyorum tek bana benzeyen tipsiz ben olmadığım içün.

*Espiriye gerek olmayan haber;
Çevre ve Orman Bakanı Veysel Eroğlu, Allianoi Antik Kenti'nin baraj sularının altında kalmasıyla ilgili olarak; ‘’Arzu edilirse, baraj ömrünü tamamladıktan, sonra tekrar çıkarılması mümkün. Roma döneminden kaldığına göre, yıllardır demek ki toprak altında. Birkaç yüzyıl daha toprak altında kalmasının bize göre bir mahsuru yok.” dedi.

*Basında çıkan ‘’çok gizli bir şekilde anlaştılar’’ diye haber yapan insan sana sesleniyorum; Madem çok gizli sen nereden biliyon lan ibine ?

*Haydi gittim ben.

*Dı end.

not:vinyet için meryem çimen'e teşekkürler.

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Yorum Gönder