20 Mart 2011 Pazar

Yazıyorum da Noluyo-87


*Her hafta yeni bir aysberg’de bu hafta sıra bende.

*Selam, Ben yeni Aysberg.

*Bence    kadın-erkek arasındaki en büyük haksız rekabet topuklu ayakkabıdır. Ben onca sene nefret ettiğim halde süt içem, danoneler yiyem, yemeyim içmiyim(bu deyim buraya biraz saçma oldu sanırsam) 181 olayım, ama gelsin o kısa boylu kız, giysin 25 cm topuğu, benden uzun olsun. Bu mudur yane ? Sonra kadın erkek eşittir. Hayır, kızlar 25 cm daha eşittir.

*Manken şarkıcı, manken sunucu oluyor da, neden manken oto tamircisi, manken su tesisatçısı olmuyor ? Yeminlen manken şarkıcıdan daha çok yok satar. Düşünsenize manken su tesisatçısı olduğunu. Adına filmler bile çekilebilir.

*Bu babaları anlamak zor. Ne zaman futbol konusu açılsa, yabancılar nassı oynuyor yav der, ama aynı anda  Arsenal-Çelsi maçı varken gider Böyükşehir belediye-Buca maçını izler. Kötü de olsa bizden olsun mantığı. Acayip yane.

*Bu gay dostlarımızın neden bir tanesi bile tipsüz olmaz anlamıyorum. Hepisi yakışıklı yakışıklı delikanlılar. Ne biliyim, gay olmasalar bir sürü kız bulurlar ama bulmuyorlar. Sonra biz kız bulmaya çalışıyoruz mesela, tipsüz olduğumuzdan bulamıyoruz. Doğanın bir dengesi var derler de inanırdım. Artık inanmıyorum. Kız bulmayacak adam çok yakışıklı, bulacak adam değil. Hayat enteresan.

*Bilge adama sormuşlar; dünya da en güzel şey ne diye? Hangi kamara çekiyor demiş.

*Çok pis para kazanma metodu buldum yeminlen. Şimdi 5-10 arkadaş  gidiyorsunuz bir cafeye oturuyorsunuz. Sonra hesap faslı geldiği zaman ‘’Abi bende 50 bütün var, ben vereyim siz  bana verirsiniz’’ diyorsunuz. Sonra herkes kaba taslak size 5er,10ar milyon veriyor. Sonra bir bakmışsınız ilk baştaki 50 liran fazla paranız olmuş. Üstüne bir de yiyip içtikleriniz de cabası. Ama arada, ‘’Ağğbeeyy ben sağğğ sonra veririm’’ diyen lavuklar çıkıyor. Ama ticaret böyle işte, risksiz ne iş var yahu günümüzde değil mi okuyucu ?

*Ben İngilizlere kızardım boşu boşuna harf israf ederler diye(Misal, know yazarlar ama baştaki k’yi pek iplemezler), ama daha beterleri de varmış. Sevgili Fransız dostlarımız. Adamlar saatlerce uğraşıp Bordeux, Sochaux yazıyorlar, sonra git bordo, soşa diye oku bunları. Yeminlen gelecek nesillerimizi harf kuraklığı çeken bir dünya bekliyor. Yarın, veya bilemedim öbür gün, ‘’ben bu harf kuraklığı olan topluma çocuk getirmek istemiyorum, çocuğumuza isim verecek harf bulamayacağız’’ derse karıcığım, ona hak veririm.

*Niye karıcığım dedimse, belki nemrut bir hatunla evleneceğim. Allah belanı versin senin nemrut karı, hayatımdan bezdirdin beni.

*Avrupa’nın en adaletsiz ülkesinde Avrupa’nın en büyük adalet  sarayının İstanbul’da yükselmesine sevinsem mi üzülsem mi anlayamadım?

*Büyüdün de siyasi mesajlar mı veriyorsun Ayizbörk.

*Bir bilge, bir bilgeye gel beraber birdirbir oynayalım demiş.

*Bu hafta içinde ‘’Abi İbrahim Tatlıses’i vurmuşlar’’ şeklinde konuşmayan insan evladı var mıdır bu ülkede ? Ben sıktım dişimi, farklı olayım, başka şeylerden konuşayım diye, ama olmadı, dayanamadım.

*O zaman ne diyoruz; Dı End.

0 yorum:

Yorum Gönder