11 Ekim 2010 Pazartesi

Yazıyorum da Noluyo-72 -Sezon Açılışı


*Ben geldim beklediniz üzre. Hemi de yeni sezonun ilk yazısı ilen.  Yeni sezonu ben de açtım en sonunda. Haftalar öncesinden yazılmış yazıları okuyan siz, evet siz. Alın size daha 5 dakka önce yazdığım yepisyeni yazıt.

*Canımdan çok sevdiğim aklıma takılan bir sorunsalla açmak istiyorum bu haftaki oturumu. Şimdi, cebimize, çantamızın bir gözüne koyduğumuz kulaklık, eğer kendi başına bıraktığımızda düğüm oluyorsa,varsa öyle bi yeteneği, yine kendi başına bıraktığımızda çözülmesi de lazım. Mantıksal olarak durumu ele aldığımızda bu sonuç çıkıyor. Ama lanet olası kulaklık çözülmüyor,üstelik o kadar dışarıdan müdahaleye rağmen. Niye böyle yapıyorsun kulaklık ya ? Allah belanı verse sesimi çıkarmam yane.

*Hani evlatlar, okul konusunda falan babaylan yarışır ya, sırf bu yarışta oğlum beni geçsin diye, elimden geldiğince berbat bir öğrenim hayatı geçirmeye çalışıyorum. Yoksa 6. senemde daha yeni 3.sınıfa geçmem sırf bu yüzden. Yoksam ben o okulu dereceylen bitiririm de, ama işte öbür tarafta da evlat var. Benim kadar başarılı olamaz, bunalıma falan girer sonra. Kıyamamam ben ona. İyi bir baba olmanın zor yanları işte. Evet haklısınız, iyi baba olmak için, öncelikle baba olmak lazım. Bunu atlamışım ben.

*Rahat adamı nereden mi anlarım ben ? Uzun saatlerce tuvalette kalmasından. Yok hayat akıp gidiyomuş, hayatının en güzel zamanlarını tuvallette geçiyormuş, umrunda değil adamın. Rahat adam işte budur.

*Üstünden zaman geçti baya ama şunu demezsem ölürüm, boşa gitmesin.hani saklasam,  bi daa da demem için basketçilerin yine dünya ikincisi falan olması lazım. O olana kadar da ölürüm falan, deyim gitsin. Basketçilere bu kadar prim veren devlet, futbolcular dünya kupasını falan alsa, hazinenin anahtarını verir, aranızda pay edin işte derler herhalde.

*Kurtlar Vadisi de televizyon dünyasının Sergen Yalçın'ı bence. Sergen 4 büyük kulübün formasını giydi, Vadi'de 4 büyük kanalda oynadı.

*Sorarım size ey şöförler; Yolda güzel bir kıza yol verince o kızın da size verdiği oldu mu ? Olmadı de mi ? O zaman o güzel kızlara yol verirken, biz ey saplara yol vermemenizin sebebini açıklayabilir misiniz  bana ?

*Oğlum ben yönetmen olsam, tam dizi biterken başrol oyuncusunu ağır yaralı bir şekilde bırakırım ve ''lağnn o başrol oğlum ölmez lan o'' diye yorum yapan tüm lavukları g.t etmek için bi dahaki bölümde öldürürüm başroldeki adamı. Yemişim başrol dizinden çıkınca düşen reytingi. O lavukların o suratındaki ifadeyi görmek yeter bana. Offf çok pis yönetmen olasım geldi. Nereye başvuruluyor ki acaba yöneten adam olmak için ?

*Son anda içimdeki  ses beni uyardı '' lan mal, o yönetmenin değil, senaristlerin elinde'' diye. Az kalsın rezil oluyordum. Sağol içimdeki ses. Seni hep o az önceki bahsettiğim lavuklardan sanırdım. Ama yanılmışım. Kral adammışsın be sen içimdeki ses.

* Çukulatayı ne zamandan beri doğru düzgün çiklota yazmadığımdan, doğru nasıl yazıldığını unuttum anasını satayim. Geçen düzgün şekilde çuklota yazmam lazım. Bi türlü doğru nasıl  çikolata yazıldığını bulamadım. Çukolatoydu sanırım ama doğrusu.

*Ey göbekdaşlarım. Söyle bi düşünelim. Şimdi bu göbek erise, kızlar kapımızda sıraya mı gireceğğ ? Yo girmeyecek. Yine sap olarak sürdürecez hayatımızı. Ha göbekli sapız, ha göpeksiz. Koyverin gitsin o yüzden.

*Şimdi haberler; İstanbul'ada yılın ilk hacı adayları düştü.

*Ehliyet sınavından kalmış insana onun o sınavdan kaldığını bilmeyerek '' oğlum düşünsene o sınavdan kaldığını, ne mallar geçiyor ama sen kalmışsın, tam rezalet amk.'' demek. Ölümle dans etmek bu olsa gerek.

*Lan aslında Fener küme düşse ne güzel olur aslında. Bank asya ligini terete yayımlıyor. Ne güzel şifresiz sifresiz izlerik. Hasstir. Birden bi titreme geldi. Maçların orada Ömer Üründül tarafından yorumlandığı aklıma geldi de.

*Yazı bitmeden, ve ben unutmadan, Berna Kütük'e selam söylemeyim de. Beni çok pis tehdit etti, feyisbukunu yakarım diye. Hani ben yansam sorun değil, ama siz beni beğenenlerin de arada yanmasına gönülüm razı olmaz idi.

*Aylardır yatıyordum ne güzel, eski yazılarlan idare ediyordum. O kadar aradan sonra yeni yazı yazmak kastı anasını satayim. Eğer tırt olmuş lan bu yazı derseniz anlarım. Ama demeyin siz, ayıptır lan. Denir mi öyle, öküz müsünüz ya ? Demediniz de mi öyle. Ayy canlarım benim.

*Evet bitti. Evrensel deyişlen; Dı End.

0 yorum:

Yorum Gönder